اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

تشکیل 5 کمیته برای انجام پروژه مهر در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان از تشکیل پنج کمیته برای انجام پروژه مهر در زنجان خبر داد.

تشکیل 5 کمیته برای انجام پروژه مهر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌الله عسگری در سومین جلسه ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان اظهار کرد: پروژه مهر یکی از فعالیت‌های مهم و اساسی آموزش و پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: در پروژه مهر ادارات کل آموزش و پرورش و همچنین ادارات تابعه استان‌ها موظف هستند، برای بازگشایی مدارس اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه حضور به موقع دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید از جمله اقدامات آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس است، افزود: اداره کل آموزش و پرورش اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس با تشکیل پنج کمیته را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های اجرایی در استان دارای وظایف مختلفی هستند، اضافه کرد: کمیته ساماندهی نیروی انسانی و کمیته تعمیر و تجهیز از جمله کمیته‌هایی هستند که برای بازگشایی مدارس فعال هستند.

عسگری در ادامه با اشاره به فعالیت کمیته تعیین صلاحیت در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: همچنین کمیته‌های تبلیغ و ترویج و کمیته نظارت و ارزیابی نیز از جمله کمیته‌هایی هستند که در پروژه مهر فعالیت دارند.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان به برخی از اقدامات این ناحیه در زمینه انجام پروژه مهر اشاره کرد.

فیروز بهلولی با شرح وظایف کمیته‌ها در بحث پروژه مهر افزود: همه کمیته‌های اجرایی باید پیش از آغاز سال تحصیلی اقدام به تامین و توزیع نیروی انسانی کنند.

وی برطرف‌کردن مشکلات فرهنگیان و تامین ابزارها و امکانات مورد نیاز فرهنگیان را نیز از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که باید کمیته‌های اجرایی در پروژه مهر انجام دهند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان همچنین بر مستندسازی اقدامات صورت گرفته در پروژه مهر تاکید کرد و گفت: این موضوع نیز از مسائلی است که باید مورد توجه کمیته‌های اجرایی در پروژه مهر قرار گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول