اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

98 پروژه مهر ماندگار در اردبیل اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: 98 پروژه مصوب مهر ماندگار در استان اردبیل به سرعت در حال اجراست و قرار است تا پایان مردادماه سال آینده این پروژه‌ها تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

98 پروژه مهر ماندگار در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های مهر ماندگار در اردبیل اظهار داشت: با تاکید رئیس جمهور و در یک طرح ابتکاری ارزشمند استانداران موظف شده‌اند پروژه‌های نیمه‌تمام خود را تا پایان دولت دهم تکمیل و به بهره‌برداری برسانند تا میراث نیمه تمامی برای دولت‌های بعدی در حداقل شرایط و موقعیت بر جای نماند.

وی این حرکت خوب دولت را در جهت سیاست‌گذاری‌ها و اهداف مشخص دولت آینده با اجرای پروژه‌های جدید بسیار مؤثر و مفید اعلام کرد و افزود: رئیس جمهور ارزشی ما در یک نوآوری استثنایی و بی‌نظیر پروژه‌های مهر ماندگار را در تمام استان‌های کشور با اولویت پروژه‌های زیربنایی و بخش عمرانی، صنعتی و اقتصادی پیش‌بینی کرده است که امیدواریم با به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها اردبیل نیز به مرز توسعه مطلوب و مورد نظر برسد.

صابری در ادامه تصریح کرد: ما نیز این تعداد پروژه را در مناطق مختلف استان توزیع کردیم تا با تأمین اعتبار به صورت ملی و یکپارچه پروژه‌ها با سرعت تکمیل شود که در مناسبت هفته دولت، دهه فجر و سوم خردادماه سال آینده این پروژه‌ها را در مراحل مختلف آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌کنیم.

این مسئول تنوع این پروژه‌ها را در بخش‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی، راهسازی، توجه به عمران روستایی و رفع محرومیت‌زدایی از این مناطق اعلام کرد و ادامه داد: 12 پروژه بهداشت و درمان شامل تکمیل بیمارستان سوانح و سوختگی اردبیل، دانشکده پزشکی اردبیل، تقویت و توسعه 43 مرکز بهداشت روستایی و شهری و همچنین تکمیل بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد از جمله عمده‌ترین پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان اردبیل است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش راهسازی نیز تکمیل راه‌آهن اردبیل – میانه، چهار خطه کردن اردبیل ـ فیروزآباد، نیر ـ سراب و نمین ـ آق‌چای در محور اردبیل به سمت گیلان جز طرح‌های ارزشمند و ماندگار حوزه راهسازی است.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیز تکمیل پروژه‌های سد معیشتی و دیگر سدهای کوچک و بزرگ در اولویت اصلی است و در کنار آن تکمیل شبکه پایاب سد خداآفرین و سبلان با هدف رونق‌بخشی به اقتصاد و توسعه این بخش در دستور کار است.

صابری همچنین از تکمیل و راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی و اجرای برخی از پروژه‌های آبرسانی روستایی به همراه تکمیل پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و بیان کرد: در این زمینه نیز امیدواریم کارها و عملکردها روند مطلوب و مناسبی را پیدا کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول