اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان البرز:

پروژه‌های مهر ماندگار در روستاها نیز با جدیت ادامه دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان البرز گفت: پروژه‌های مهر ماندگار در روستاها نیز با جدیت ادامه دارد.

پروژه‌های مهر ماندگار در روستاها نیز با جدیت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز،‌ علی جمشیدی بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان طالقان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات به منظور محرومیت‌زدایی و توسعه خدمات به مردم پروژه مهر ماندگار است که می‌تواند سهمی اساسی در رفع محرومیت‌ها داشته باشد.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای به عمل آمده طرح‌های مهر ماندگار در زمینه آسفالت روستایی بسیار چشمگیر بوده و تحولات اساسی را در راه‌های روستایی ایجاد کرده است.

این مسئول با اشاره به این که طرح‌های مهر ماندگار زمینه‌ای برای محرومیت‌زدایی است افزود: اجرای پروژه مهر ماندگار توسط دولت طرح ریزی شد که می‌تواند زمینه ساز تحولات اساسی در خدمات‌رسانی به مردم به ویژه رفع محرومیت‌زدایی باشد.

جمشیدی گفت: تدابیر اندیشیده شده از سوی دولت در راستای پایان رساندن طرح‌های مهر بسیار کارشناسانه و دقیق بوده است.

وی افزود: این اقدام تصمیمی جدی و کارشناسانه نسبت به رفع سریع مشکلات و سرعت بخشی به انجام پروژه‌ها است.

این مسئول گفت: تلاش مسئولان به منظور توسعه خدمات رسانی به مردم در دولت نهم و دهم بسیار چشمگیر بوده است و مسئولان توانستند در سایه حمایت‌های دولت خدمات رسانی به مردم را دو چندان کنند.

جمشیدی با بیان این که خدمت به مردم از مهمترین وظایف مسئولان به شمار می‌رود تأکید کرد: هر چه بتوانیم در خدمات رسانی به مردم را بیشتر کنیم می‌توانیم رضایتمندی مردم را بیش از پیش در کارنامه خود داشته باشیم.

انتهای‌پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول