اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر:

ابهر رتبه نخست پروژه مهر را کسب کرد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر گفت: ابهر توانست در بین 14 منطقه رتبه نخست پروژه مهر سال گذشته را از آن خود کند.

ابهر رتبه نخست پروژه مهر را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نقی عزیزخانی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح هجرت سه در ابهر اظهار داشت: این طرح همزمان با همه نقاط استان در 11 تیرماه و مصادف با روز جوان آغاز شد.

وی افزود: به صورت عملی نیز در دبستان شاهد ابهر شاهد آغاز فعالیت‌ها در حوزه طرح هجرت سه بودیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه امسال در طرح هجرت 90 عرصه تعریف شده است، ابراز داشت: مرمت، زیباسازی، دیوارنویسی، لوله‌کشی و رنگ‌آمیزی بخش‌هایی از امور در حال اجرا در طرح هجرت محسوب می‌شود.

وی افزود: تعداد 365 نفر سهیمه شهرستان در طرح هجرت بوده است که این تعداد افراد به صورت فعال در حال فعالیت هستند.

عزیزخانی به برنامه‌های فرهنگی برای افراد شرکت‌کننده در طرح هجرت اشاره و تصریح کرد: برگزاری دعای توسل، دعای ندبه، حضور در نماز جمعه و اردو از جمله برنامه‌های فرهنگی برای این افراد است.

وی افزود: افراد شرکت‌کننده در طرح هجرت با شور خاصی مشغول فعالیت هستند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر به برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره و اضافه کرد: فعالیت‌های تابستانی و همچنین طرح هجرت با حساسیت خاصی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به ستاد پروژه مهر گفت: در ارزیابی‌های بسیار سنگین صورت گرفته از سوی دولت و طی سه بازدید مسئولان امر از آموزش و پرورش ابهر، آموزش و پرورش ابهر رتبه نخست را از آن خود کرد.

عزیزخانی افزود: ابهر توانست در بین 14 منطقه رتبه نخست پروژه مهر سال گذشته را از آن خود کند.

وی در ادامه با بیان اینکه دستورالعمل پروژه مهر سال جاری در تاریخ 18 تیر ماه به دست ما رسید، گفت: در تاریخ 19 تیر ستاد پروژه مهر در آموزش و پرورش ابهر تشکیل شد که فعالیت‌ها در هفت کمیته انجام می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر افزود: با توجه به استقرار نظام 3-3-6 همه با همه توان و با حمایت خاصی امور را دنبال می‌کنیم تا بحث تحول بنیادین به بهترین شکل ممکن انجام شود.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول