اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان عنوان کرد

هرمزگان در صدر جدول پروژه‌های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه این حوزه در بین ادارات استانی مشابه بیشترین پروژه مهر ماندگار را دارد، گفت: هرمزگان نیز در بین استان‌های کشور بیشترین پروژه‌های مهر ماندگار را به خود اختصاص داده است.

هرمزگان در صدر جدول پروژه‌های مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه‌وکیلی در نشستی پیرامون پروژه‌های مهر ماندگار در استان هرمزگان اظهار داشت: دولت در زمینه پروژه‌های مهر ماندگار در آخرین سال کاری خود، وظیفه سنگینی را برای خود طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه دولت‌های دیگر معمولاً سال آخر را برای آماده شدن برای انتخابات و کارهای سیاسی انتخاب می‌کنند، افزود: دولت نهم و دهم بارها نشان داد که دولت کارهای بزرگ است و بر همین اساس قصد دارد با تمرکز بر روی پروژه‌های کلان در خدمت‌رسانی به مردم تسریع کند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هرمزگان بیشترین پروژه مهر ماندگار نسبت به دیگر استان‌ها دارد، افزود: اداره‌کل راه و شهرسازی نیز در بین ادارات کل استانی راه و شهرسازی از نظر برخورداری از پروژه‌های مهر ماندگار بیشترین سهم را دارد.

زندیه‌وکیلی اضافه کرد: بیشترین منابع این طرح در حوزه راه و شهرسازی برای هرمزگان پیش‌بینی شده است.

این مسئول در ادامه به تعدادی از این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: بزرگراه بندرعباس عسلویه از جمله مواردی است که قسمت اعظم آن در قالب مهر ماندگار انجام می‌شود.

به گفته زندیه‌‌وکیلی، اعتبارات این پروژه در یک سال آینده چندین برابر اعتباری است که از ابتدا تاکنون به آن اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به پروژه تکمیل محور میناب کنارک در حوزه هرمزگان اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه نیز یکی دیگر از پروژه‌های مهر ماندگار استان است.

وی اضافه کرد: اعتبار اختصاصی به این محور مهم طی مهر ماندگار 20 برابر اعتباراتی است که از ابتدای طرح توسعه آن تاکنون اختصاص داده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پل حسنلنگی نیز از دیگر پروژه‌های تعریف شده در این بخش است که تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

زندیه‌‌وکیلی تصریح کرد: احداث و روکش آسفالت 700 کیلومتر راه روستایی که تاکنون 60 کیلومتر آن به پایان رسیده نیز از دیگر پروژه‌های مهر ماندگار است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اذعان داشت: هم‌چنین طرح دو خطه‌ سازی راه‌آهن بندرعباس به بافق که سبب می‌شود این مسیر تا مرکز کشور دو بانده شود نیز از پروژه‌های مهر ماندگار در هرمزگان است.

وی در پایان متذکر شد: البته بخش اعظمی از پروژه‌های راه و شهرسازی هرمزگان در حوزه مسکن نیز خلاصه می‌شود که از این جمله می‌توان به پروژه عظیم مسکن مهر اشاره کرد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول