اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده دندانپزشکی مازندران:

دانشکده دندانپزشکی ساری در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: فاز نخست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت.

دانشکده دندانپزشکی ساری در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمهدی غلام‌رضایی ساروی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اعلام اینکه کاربری اولیه دانشکده پزشکی ساری آموزشی است، اظهار داشت: در کنار آموزش دانشجویان در ساعت خارج از آموزش اقدامات درمانی نیز در این کیلنیک انجام می‌‌‌‌‌‌‌شود.

وی تصریح کرد: برای ساخت مکان حدود 450 میلیون تومان هزینه شد و تجهیز کلینک دندانپزشکی نیز حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه در بر داشت.

رئیس دانشکده دندانپزشکی ساری در ادامه یادآور شد: در کاربری صبح، درمان بیماران توسط دانشجویان و با همراهی اساتید انجام می‌شود و هزینه درمانی بیماران در صبح با تعرفه دولتی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کاربری آموزشی، بیمارانی پذیرفته می‌شوند گه بار آموزشی داشته باشند و در بعدازظهر کلیه خدمات دندانپزشکی افتتاح می‌شود.

این مسئول مهم‌ترین خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود را ترمیم، رادیولوژی، جرم‌گیری، جراحی لثه و جراحی مرتبط با دندان عنوان کرد.

غلام‌رضایی با اعلام اینکه این کلینیک در حال حاضر با 25 یونیت دندان‌پزشکی تا چند وقت دیگر قابل بهره برداری است، خاطرنشان کرد: از مهرماه سال جاری نیز دو متخصص ارتودنسی نیز به این مرکز اضافه می‌شوند.‌

وی تعداد دانشجویان دانشکده دندانپزشکی ساری را حدود 100 نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده حدود 40 دانشجویی دیگر به جمع دانشجویان دندانپزشکی ساری نیز اضافه می‌شوند.

این مسئول در ادامه به پروژه در دست ساخت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره کرد و گفت: با تکمیل این دانشکده، تعداد یونیت‌های دندانپزشکی این دانشکده به 120 یونیت می‌رسد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه با اعلام اینکه پروژه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در چند فاز اجرا می‌شود، گفت: فاز اول این طرح در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت.

وی تعداد اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی ساری را 10 نفر اعلام کرد و گفت: حدود 30 نفر از دانشجویان در حال تحصیل هستند و بر اساس برنامه به تدریج به مجموعه دانشگاه اضافه می‌شوند.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول