اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

پروژه‌های مهر ماندگار در راستای کمک به تولید باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پروژه‌هایی که در قالب مهر ماندگار قرار می‌گیرد، باید در راستای کمک به تولید باشد.

پروژه‌های مهر ماندگار در راستای کمک به تولید باشد

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه رفع مشکلات اقتصادی مهم‌ترین دغدغه مسئولان نظام است، اظهار کرد: پروژه‌هایی در گردونه مهر ماندگار قرار گرفته که به تولید و اشتغال کمک کند.

وی یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه این بخش در استان را ارتقای شاخص‌های راه روستایی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در قالب مهر ماندگار به این موضوع توجه شده و قرار است تا با اجرای طرح‌های راه‌سازی روستایی، شاخص‌ها به میانگین کشوری برسد.

جعفری گفت: اخیراً معاون روستایی وزارت راه و شهرسازی پیرو پیگیری‌های نمایندگان و مسئولان استان از طرح‌های راه روستایی استان بازدید به عمل آورده و اعتباراتی را به همین منظور اختصاص داد.

وی همچنین بر تکمیل بیمارستان آشخانه که در طرح مهر ماندگار قرار گرفته تاکید کرد و افزود:‌ هم اکنون مشکلات زیادی به خاطر نبود مراکز بیمارستانی در این شهرستان و برای مسافران سانحه دیده وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از تغییر بیمارستان راز و جرگلان به مرکز درمان بستر انتقاد کرد و گفت: این بخش جمعیت بالایی داشته از این رو نباید ساخت بیمارستان حذف و به مرکز درمان بستر تنزل یافت.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی  باید راه‌اندازی این مرکز را پیگیری و تجهیزات لازم را در کم‌ترین زمان فراهم کند و ضمنا در کنار این اقدام زمینه برای توسعه این مرکز و ایجاد مرکز بیمارستانی مورد نیاز اهالی این بخش فراهم گردد.

خراسان‌شمالی با دارا بودن هفت شهرستان، 843 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول