اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

استکبار همچنان پروژه اسلام‌هراسی را دنبال می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه اسلام‌هراسی را از توطئه‌های استکبار جهانی برای براندازی تفکر ناب اسلامی از کشورها و تحت سلطه گرفتن حاکمیت آنها دانست.

استکبار همچنان پروژه اسلام‌هراسی را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان بشرویه اظهار کرد: در آیات و روایات بر تقوا و عمل صالح به عنوان عامل سعادت انسان تاکید شده است که برکات مادی و معنوی را در زندگی برای انسان به دنبال دارد.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا انسان به خودسازی و تهذیب نفس بپردازد و توشه آخرت خود را فراهم کند.

امام جمعه بشرویه با بیان تاثیرات روزه ماه مبارک رمضان تصریح کرد: روزه، رحمت خدا را بر انسان نازل می‌کند و وحشت‌های هنگام مرگ را از انسان می‌گیرد و روزه‌دار گرسنگی و تشنگی روز قیامت را لمس نمی‌کند و خداوند او را از آتش جهنم مصون نگه می‌دارد.

شمس‌الدین در خطبه دوم با اشاره به پنجم مردادماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و بصیرت مردم ولایتمدار 570 نماز جمعه در سراسر کشور اقامه می‌شود که در اصلاح جامعه و احیای امر به معروف و نهی از منکر موثر است.

وی به روز ملی مهارت و فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مسیر اشتغال و مهارت‌آموزی است که در حوزه‌های مختلف فنی و ارتقای مهارت افراد، کلاس‌های آموزشی ارائه می‌شود.

*اسلام‌هراسی از توطئه‌های استکبار جهانی است

امام جمعه بشرویه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی بیداری اسلامی است و بعد از 32 سال از انقلاب و تقدیم خون شهدا در کشورهای دیگر رنگ و بوی انقلاب و بیداری اسلامی استشمام می‌شود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی همواره برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه‌چینی می‌کند، گفت: دشمنان اسلام و در راس آن‌ها صهیونیست‌ها در تقابل با اسلام در جریان حادثه یازدهم سپتامبر سعی داشت تا مسلمانان را خشونت‌گرا جلوه دهد و اسلام‌هراسی را در بین مردم جهان نسبت به اسلام و مسلمانان گسترش دهد.

امام جمعه بشرویه سوریه را خطری برای رژیم صهیونیستی دانست و افزود: امروزه نیز دشمنان اسلام در سوریه سبب ایجاد ناامنی و تشویش اذهان عمومی شده‌اند و رژیم آل سعود با اتحاد کشورهای غربی با طرح مسائل سیاسی نیروهای نظامی خود را برای نابودی حاکمیت بشار اسد و تامین منافع خود اعزام می‌کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول