اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خواستار شد

اطلاع‏رسانی به مردم در زمینه پروژه‏های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه بر اطلاع‏رسانی دقیق و انعکاس دستاوردهای دولت به مردم به ویژه در پروژه‏های مهر ماندگار تاکید کرد.

اطلاع‏رسانی به مردم در زمینه پروژه‏های مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‏های شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: روابط عمومی‏ها و رسانه‏ها نقش بی‏بدیلی در زمینه اطلاع‏رسانی خدمات دولت به مردم را بر عهده دارند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اطلاع‏رسانی به مردم در زمینه خدمات و عملکرد صورت گرفته، تصریح کرد: باید خدمات و فعالیت‏های صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در معرض دید همگان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به تردد 420 هزار خودرو در ابتدای سال جاری از محور شهرستان فیروزکوه که محور مواصلاتی استان‏های شمالی و شرق استان تهران است، گفت: عملکردها هنگامی که در معرض دید مردم قرار بگیرند، تاثیرگذارترند. 

افشارنادری با بیان اینکه در دولت‏های نهم و دهم خدمات قابل توجه و چشمگیری در بخش‏های مختلف ارائه شده است، بر اطلاع‏رسانی دقیق و انعکاس دستاوردهای دولت به ویژه در پروژه‏های مهر ماندگار تاکید کرد.

وی در ادامه عملیاتی شدن باند دوم محور فیروزکوه، گازرسانی به روستاها و شهرها و دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه تامین زیرساخت‏ها در بخش‏های مختلف را از جمله اقدامات شایسته دولت‏های نهم و دهم در شهرستان فیروزکوه عنوان کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اهتمام دولت در اجرا، تکمیل و اتمام پروژه‌های بزرگ و زیربنایی کشور که با عنوان پروژه‌های مهر ماندگار از آن‌ها یاد می‌شود را یک حرکت بسیار ارزشمند و انقلابی توصیف کرد.

افشارنادری خاطرنشان کرد: اهمیت و تأثیر این پروژه‌ها به ویژه در قالب پروژه‏های مهر ماندگار در زندگی مردم و در میزان پیشرفت و بالندگی کشور برای همگان امری روشن است.

وی ادامه داد: اطلاع‏رسانی و شفاف‏سازی از ثمرات و اهداف پروژه‌های مهر ماندگار، امید، نشاط و شادابی در سطح جامعه را به ارمغان می آورد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با تشکیل ستاد طرح مهر ماندگار در شهرستان فیروزکوه در راستای اطلاع‏رسانی دقیق در زمینه اقدامات شایسته دولت در قالب طرح مهر ماندگار با تمام قوا گام‏های بلندی برداشته خواهد شد.

انتهای‌پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول