اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

پروژه بزرگراه اهر- تبریز در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن پروژه بزرگراه اهر- تبریز در زمره پروژه‌های مهر ماندگار استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

پروژه بزرگراه اهر- تبریز در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان صبح امروز در جلسه کمیته عمران شهری اهر اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و موافقت نماینده ویژه رئیس‌جمهور در پروژه‌های مهر ماندگار، این پروژه مهم و حیاتی منطقه ارسباران که تسریع در اجرای این پروژه خواسته اصلی مردم و مسئولان منطقه بود جزو پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت.

وی افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر 480 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که امیدواریم با حمایت همه‌جانبه مسئولان استانی این پروژه تا پایان سال 92 به بهره‌برداری برسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه کنارگذر شرقی در لیست پروژه‌های سال‌جاری اداره‌کل راه و شهرسازی قرار دارد و کنارگذر غربی نیز با مشارکت شهرداری اهر اجرا می‌شود.

عضو فراکسیون مدیریت مجلس شورای اسلامی همچنین از راه‌اندازی دانشکده پرستاری و مامایی پس از یک دهه تعطیلی از مهرماه سال‌جاری خبر داد و افزود: این دانشکده در دو رشته مامایی و پرستاری دانشجو پذیرش خواهد کرد.

این نماینده مجلس همچنین از اجرای هفت طرح صنعتی تولیدی تا پایان سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد تحول عظیم در حوزه اشتغال شهرستان اهر باشیم.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول