اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

پروژه‌های مهر ماندگار پیشرفت رضایت‌بخش دارند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: پروژه‌های مهر ماندگار در جای جای استان اردبیل از پیشرفت مطلوبی برخوردار هستند ولی همچنان به همت پیمانکاران و مجریان در تکمیل به موقع این پروژه‌ها نیاز داریم.

پروژه‌های مهر ماندگار پیشرفت رضایت‌بخش دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های مهر ماندگار شهرستان خلخال اظهار داشت: به‌زودی لیست نهایی این طرح‌ها به استان اعلام می‌شود که امیدواریم در موعد مقرر با توجه به عزم و اراده دولت در پایان بخشیدن به طرح‌های نیمه‌تمام شاهد به ثمر نشستن این پروژه‌ها باشیم.

وی با یادآوری اینکه پروژه‌های مهر ماندگار از ویژگی اعتبار کافی، سرعت عمل اجرا و تعیین هدف‌گذاری مشخص برخوردار هستند خاطرنشان کرد: ما با سرکشی مستمر این پروژه‌ها سعی داریم خلل و روند کندی آنها را مورد ارزیابی قرار داده و ضعف‌های احتمالی را برطرف کنیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح‌های مهر ماندگار خلخال در عرض یک سال به بهره‌برداری می‌رسند اضافه کرد: سه سالن ورزشی روستایی و سد بفراجرد خلخال جزو پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان خلخال هستند.

صابری تصریح کرد: تلاش می‌شود بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی روستاهای شال، لرد و برندق در بخش‌های شاهرود و خورش رستم خلخال تا پایان تابستان امسال بهره‌برداری شوند.

وی گفت: بهره‌برداری از پروژه سد در حال احداث بفراجرد که با هدف تامین آب شرب شهر خلخال و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اجرا می‌شود تا یک سال آینده آغاز می شود.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود با انتقاد از عملکرد ضعیف پیمانکار مجری این پروژه بر افزایش نیرو و امکانات در محل پروژه برای تکمیل پروژه در مهلت مقرر تاکید کرد.

صابری اذعان داشت: پروژه سد بفراجرد با 38 در صد پیشرفت فیزیکی از پیشرفت کار مناسبی برخوردار نیست و به رغم این که در دو سال خدمت خود در استان اردبیل از همان ابتدای کار بارها از این پروژه بازدید کرده متاسفانه کار همچنان به کندی پیش می‌رود.

وی افزود: در صورت ادامه این وضعیت به ناچار از راهکارهای دیگری از جمله خلعیت پیمانکار از پروژه و جایگزینی پیمانکار توانمند استفاده خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سد بفراجرد با گنجایش شش میلیون متر مکعب و نیز پروژه خط انتقال آب از این سد به شهر خلخال همراه با احداث تصفیه‌خانه از پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان خلخال محسوب می‌شود و باید تا قبل از پایان کار دولت دهم مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

صابری افزود: کار پیمانکار مجری پروژه با این روند قابل قبول نیست و برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه باید تلاش با تمام توان تلاش شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: بازدید از پروژه‌های مهر ماندگار مناطق مختلف استان جزو برنامه‌های کاری بوده و تلاش می‌شود هر هفته با سفر به یکی از شهرستان‌های استان و بازدید نزدیک از روند کار اجرایی این پروژه‌ها در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفته و بر تسریع در کار اجرایی آنها تاکید شود.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول