اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه البرز:

ترویج ارزش‌های دفاع مقدس بر عهده رزمندگان پیشکسوت است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز گفت: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، امروز وظیفه‌ای است که بر عهده رزمندگان پیشکسوت قرار دارد.

ترویج ارزش‌های دفاع مقدس بر عهده رزمندگان پیشکسوت است

داود بهرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه راهیان نور حرکتی ارزشمند در راستای اعتلای فرهنگی و دینی کشور است، اظهار کرد: امروز وظیفه نهاد‌ها و مراکز فرهنگی و تبلیغی مختلف کشور این است که با گسترش و توسعه عرصه‌های فرهنگی سبب تمایل‌ بیشتر جوانان و نوجوانان کشور به سوی احکام و آموزه‌های دینی شده و آنان را از گرایش به منابع و فرهنگ ضد فرهنگی و ضد انقلابی غرب حفظ کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز افزود: لزوم اشاعه خاطرات و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل وظیفه‌ای دشوار است که امروز بر عهده تمام رزمندگان و بسیجیان پیشکسوت قرار داشته و باید با اهتمام جدی به این مهم سبب تحکیم پایه‌های اعتقادی، فرهنگی و دینی در بین جوانان و نوجوانان نظام اسلامی شوند.

بهرامی تصریح کرد: دشمنان امروز تهاجمات بسیار گسترده و شدیدی را در جنگ نرم علیه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آغاز کرده‌اند و با این کار خود قصد دارند تا به تدریج سبب ضربه زدن به اصل باور‌ها و ارزش‌های مشترک انقلاب اسلامی و آموزه‌های الهی آن شوند.

وی با بیان اینکه جبهه‌های غرب همواره یادآور رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان است، تصریح کرد: باید سعی شود که در کنار برگزاری همایش بزرگ راهیان نور جنوب کشور به مسئله آشناسازی جوانان و نوجوانان با جبهه‌های غرب نیز توجه کافی صورت گرفته تا حماسه‌های بی‌بدیل بسیجیان در غرب کشور نیز متجلی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز عنوان کرد: امروز بسیار بیشتر از گذشته باید برای شناساندن فرهنگ اسلام به سراسر ملت‌های جهان تلاش و کوشش مداوم از خود نشان داد.

بهرامی با بیان اینکه تربیت و تعالی حقیقی تنها در پناه آموزه‌های دینی امکان‌پذیر است، بیان کرد: خداوند متعال همواره با امداد‌ و کمک‌های مختلف ملت ایران را در عرصه‌های سخت و دشوار یاری رسانده است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در سطح جامعه عنوان کرد: قطعا تمام دستاورد‌ها و فعالیت‌هایی که به صورت فراگیر در سطح کشور صورت گرفته است به برکت تلاش‌ها و اراده قوی نخبگان و دلسوزان نظام اسلامی بوده که با سعی جهاد‌گونه خویش سبب ادامه مسیر انقلاب اسلامی شدند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول