اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری:

همایش نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس در سال جاری در شهرکرد خبر داد.

همایش نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس در شهرکرد برگزار می‎شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد کریمی ظهر امروز در جمع دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه‌های دولتی این استان اظهار داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز دو فریضه بسیار مهم و مرتبط با یکدیگر هستند که باید در اجرای این دو امر مهم در جامعه کوشا بود.

وی افزود: همان‌طور که در روایات و احادیث دینی آمده، دنیا مزرعه آخرت است پس تا می‌توانیم باید در انجام کارهای نیک و خیر از یکدیگر سبقت بگیریم و دیگران را با امر به معروف و نهی از منکر از ارتکاب به گناه دور بداریم.

کریمی بر ضرورت اقامه نماز جماعت در ادارات و دستگاه‌های دولتی این استان تاکید کرد و گفت: همه ادارات دولتی استان از نعمت نمازخانه بهره‌مند هستند که لازم است در خصوص بهسازی و تجهیز این فضاهای دینی اقدامات لازم را به‌عمل آورده و نماز جماعت را به طور باشکوهی برگزار کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نصب احادیث و روایات در نمازخانه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

کریمی در ادامه از برپایی نشست‌های تخصصی نماز در ادارات این استان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: ادارات متقاضی می‌توانند در این رابطه درخواست خود را ارائه دهند.

وی همچنین از برگزاری همایش نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: فراخوان این همایش به زودی اعلام می‌شود و افراد می‌توانند خاطرات و نوشته‌های خود را ارائه دهند.

کریمی خاطرنشان کرد: در ارزیابی که از ادارات و نهادهای دولتی در زمینه اقامه نماز صورت می‎گیرد ادارات برتر شناسایی و تشویق می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول