اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«اولین‌های دفاع مقدس» به چاپ پنجم رسید

تقدیر فرمانده ناجا از نویسنده کتاب «اولین‌های دفاع مقدس»

خبرگزاری فارس: سردار احمدی‌مقدم فرمانده ناجا با اهدای لوحی از محمد خامه‌یار نویسنده کتاب «اولین‌های دفاع مقدس» تقدیر کرد.

تقدیر فرمانده ناجا از نویسنده کتاب «اولین‌های دفاع مقدس»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کتاب «اولین‌های دفاع مقدس» که با استقبال روبه‌رو شده به چاپ چهارم رسید که در این دوره چاپ برخی مطالب به محتوای کتاب اضافه شد.

22 مورد از مطالب اضافه شده مربوط به نیروی انتظامی بود که توسط محققین سازمان مطالعات و تحقیقات ناجا گردآوری شده و به محتوای کتاب اضافه شده است.

پس از چاپ چهارم این کتاب سردار احمدی‌مقدم فرمانده ناجا با اهدای لوحی از محمد خامه‌یار نویسنده کتاب اولین‌های دفاع مقدس تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه آمده است: مستندسازی تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آن هم به صورت موجز و خلاصه کاری ارزنده است که باید به طور گوناگون ادامه یابد. از اقدام ارزشی آقای خامه‌یار تشکر و قدردانی شده و امیدوارم سایر علاقمندان و دلسوزان این راه پربرکت و نورانی را استمرار بخشند.

همچنین سرتیپ دوم پاسدار دکترمحمد قصری رئیس سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا نیز از تلاش صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است تعداد صفحات چاپ‌های گذشته این کتاب 400 صفحه بود که در چاپ چهارم به 538 صفحه افزایش یافته است. خاطر نشان می‌شود چاپ پنجم این کتاب نیز در حال آماده‌سازی است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول