اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان با اشاره به سالروز عملیات قدس 2:

هنرمندان حوزه دفاع مقدس حمایت شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: باید با حمایت هنرمندان حوزه دفاع مقدس، ارزش‌‌های حماسه‌سازان جبهه‌های حق علیه باطل را ارج نهاد.

هنرمندان حوزه دفاع مقدس حمایت شوند

شهاب صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: استان خوزستان به‌ویژه منطقه آبادان سال‌های سال درگیر جنگ تحمیلی بود و سرافرازانه از مواضع نظام و انقلاب در برابر دشمنان دفاع کرد.

وی افزود: باید فرهنگ دفاع مقدس را بین نسل جوان امروز اشاعه داده و در راستای تبیین ارزش‌های رزمندگان کوشید.

معاون فرماندار آبادان با اشاره به اینکه در حوزه ادبیات کارهای بسیار موفقی در راستای جنگ و مقاومت منتشر شده است، گفت: فیلم‌هایی که ابعاد واقعی جنگ تحمیلی را نشان دهد، کم تولید و عرضه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی با گذشت 70 سال از زمان جنگ جهانی دوم همچنان با تمام قوا فیلم‌ها و داستان‌های فراوانی با موضوعیت این جنگ استعمارگونه پخش و چاپ می‌کنند و در این زمینه تمام همت خود را به کار بسته‌اند.

صدیقی همچنین عنوان کرد: بنابراین ما باید با همه قوای فکری، فرهنگی و اجتماعی خود از اشاعه فرهنگ جنگی که بر ایران اسلامی تحمیل شده تلاش کنیم.

وی با اشاره به رونمایی دو کتاب با مضامین دفاع مقدس در این منطقه گفت: این حرکت گامی مثبت و بسیار مؤثر با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان انجام شد که می‌تواند راهکاری برای ثبت خلاقیت و حفظ ادبیات جنگ تحمیلی توسط نویسندگان این حوزه باشد.

معاون فرماندار آبادان خاطرنشان کرد: باید هنرمندان را در این زمینه تشویق کرد و با حمایت همه جانبه از آنها، ارزش‌‌های حماسه‌سازان جبهه‌های حق علیه باطل را ارج نهاد.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول