اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

جشنواره فیلم مقاومت مستندسازی حضور کرمان در دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بستری برای مستندسازی کارکرد استان کرمان در دفاع مقدس را فراهم می‌کند.

جشنواره فیلم مقاومت مستندسازی حضور کرمان در دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی شامگاه سه‌شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در کرمان اظهار داشت: این جشنواره دوم تا هشتم مهر ماه سال جاری در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: استان کرمان در دوران دفاع مقدس نقش مؤثر و بسزایی داشت لذا برگزاری این جشنواره بستری برای مستندسازی کارکرد و حضور کرمان در دفاع مقدس فراهم را می‌کند.

سعیدی عنوان کرد: بیش از 50 کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند و 550 مهمان در مدت زمان برگزاری جشنواره در کرمان حضور می‌یابند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به قتل عام مردم مسلمان میانمار تصریح کرد: بیانیه‌ای در راستای محکومیت این جنایت‌ها از سوی شورای فرهنگ عمومی استان کرمان صادر کرده و خواستار رسیدگی از سوی مجامع بین‌المللی می‌شویم.

سعیدی خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی استان کرمان در سطح کشور به عنوان شوراهای مؤثر مطرح است و باید با ارائه الگوهای مناسب گام‌های مؤثری در راستای فرهنگ کشور برداشت.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول