اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد اسلام‌آباد‌غرب:

مرصاد نقطه عطف دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آباد‌غرب گفت: جنگ تحمیلی از کرمانشاه آغاز شد و پایان آن نیز در اسلام‌آباد‌غرب و عملیات مرصاد بود.

مرصاد نقطه عطف دفاع مقدس است

علیشاه ایوانی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار کرد: مرصاد نقطه عطف دوران دفاع مقدس است‌.

ایوانی با بیان اینکه جنگ تحمیلی از کرمانشاه آغاز شد و پایان آن نیز در اسلام‌آباد‌غرب و عملیات مرصاد بود، افزود: جوانان این مرز و بوم ضربه سنگینی به دشمن وارد کردند که منجر به پیروزی در عملیات مرصاد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آباد‌غرب با اشاره به اینکه منا‌فقان توسط استکبار جهانی و رژیم بعث عراق تجهیز شده بودند تصریح کرد: در خیال خام خود منافقین یک‌ شبه قصد رسیدن به تهران را داشتند اما پایمردی ملت ایران اجازه پیشروی به آنها را نداد و در تنگه مرصاد زمین‌گیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: نقش مردم اسلام‌آباد‌غرب در پنجم مردادماه سال 67 را برای دفاع از رزمندگان اسلام نباید نادیده گرفت‌.

ایوانی افزود‌: با توجه به اینکه عملیات غرورآفرین مرصاد سبب نابودی استکبار جهانی شد اما آنها همواره در پی جنگیدن با ایران هستند‌.

وی با اشاره به جنگ دشمن علیه ایران ادامه داد: دشمن در قالب دیگر به عنوان جنگ نرم از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری علیه ایران به پا خاسته است که باید مسئولان با برنامه‌ریزی‌ها دقیق و همچنین مردم با هوشیاری آنها را بار دیگر شکست دهند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آباد‌غرب با بیان اینکه پنجم مرداد ماه کمتر از سوم خرداد نیست تصریح کرد: ارج نهادن به این روز تجلیل از حماسه از خودگذشتگی‌، جوانمردی و غیرت ایران و ایرانی است‌.

ایوانی رونمایی از سرود ملی توسط بیژن ارژن در میدان امام اسلام‌آباد‌غرب‌، اجرای موسیقی سنتی‌، طنز، نمایش و پخش فیلم عملیات مرصاد را از جمله برنامه‌های اجرایی امروز در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب عنوان کرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول