اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اعتبارات به پروژه‌های قابل اجرا اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بودجه استان زنجان باید به پروژه‌هایی اختصاص یابد که قابلیت اجرایی تا خرداد ماه سال 91 داشته باشد.

اعتبارات به پروژه‌های قابل اجرا اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در جلسه بودجه استان زنجان، اظهار کرد: باید اعتبار استان به پروژه‌هایی که قابلیت اجرایی تا پایان سال مالی 91 دارند، اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مهر ماندگار باید از اولویت‌های استان باشد، افزود: ضروری است الزامات قانونی برای اجرای پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه تصریح کرد: برخی فصول بودجه به دلیل تغییر عناوین در برنامه اول تا برنامه سوم ضروری است بازنگری شود.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به تغییر چارت برخی ادارات در چند سال گذشته بر ضرورت توجه به این تغییر در بودجه تاکید کرد.

سرپرست شهرداری زنجان نیز در این جلسه از کاهش جمع اعتبارات تملک دارایی و حوادث شهرداری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: کاهش این اعتبارات مشکلاتی را برای شهرداری‌ها به وجود می‌آورد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز با بیان اینکه اختصاص اعتبار لازم برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری ضروری است، افزود: با اجرای پروژه‌های آبخیزداری میزان خسارت در حوادث غیرمترقبه کاهش می‌یابد.

بهمن اسکندری با تقدیر از اختصاص اعتبار لازم به شهرستان ماهنشان یادآور شد: در صورت اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری میزان خسارت به نحو مطلوبی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول