اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

پروژه‌های نیمه تمام مورد توجه مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: پروژه‌های نیمه تمام، مورد توجه مسئولان ادارات قرار گیرد.

پروژه‌های نیمه تمام مورد توجه مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عباس حسینی‌نژاد صبح امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: انسان بی‌بصیرت، تبدیل به ابن ملجم می‌شود که این افراد در لباس‌های مختلف دیده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند مدیریت زمان و بحران هستیم، ادامه داد: پروژه‌های نیمه تمام، مورد توجه مسئولان ادارات قرار گیرد.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه شعار دولت، توسعه کشاورزی است، گفت:‌ مسئولان ادارات و یا معاونان آنها در کارگروه‌های مهم به ویژه در کارگروه کشاورزی شخصا حضور یابند تا هم موانع توسعه کشاورزی رفع شود و هم به بحث اشتغالزایی بپردازیم.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه طرح توسعه کشاورزی حمایت همه‌جانبه می‌طلبد، یادآور شد:‌ در حمایت از سرمایه‌گذاری، همه مسئول هستیم.

وی با بیان اینکه اعتیاد، دامنگیر شده است، تصریح کرد:‌ وقتی سن اعتیاد کاهش می‌یابد به این معنی است که اعتیاد به خانه‌های ما رسوخ کرده و این یک کار تشکیلاتی سیاسی است.

حسینی‌نژاد متذکر شد: دشمن می‌خواهد جامعه را به انحراف بکشاند و در اشکال گوناگون کار می‌کند.

وی با تاکید بر برخورد با عاملان فروش مواد مخدر خاطرنشان کرد: در بحث اعتیاد هر فردی به هر نحوی که می‌تواند باید برخورد کند.

فرماندار ساری با اشاره به حوادث سوریه اذعان داشت:‌ با کشتارهای مسلمانان و جنایت‌هایی که در این کشور انجام می‌شود گویا حقوق بشر مرده است.

وی گفت:‌ اگر ما یک قاچاقچی مواد مخدر را اعدام کنیم دنیا دم از حقوق بشر می‌زند اما در مقابل این جنایت‌ها ناجوانمردانه سکوت کرده‌اند.

انتهای‌پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول