اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

آغاز پروژه‌های جدید با وجود پروژه‌های نیمه تمام توجیه ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: آغاز پروژه‌های جدید قبل از اینکه پروژه‌های نیمه تمام مناطق عملیاتی شود دارای توجیه عملی و اجرایی نیست.

آغاز پروژه‌های جدید با وجود پروژه‌های نیمه تمام توجیه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای گرمی اظهار داشت: ما از اولین روز حضور در اردبیل بر کلنگ‌زنی‌های بی‌مورد انتقاد داشتیم و هنوز هم بر این انتقاد خود راسخیم.

وی با تاکید بر اینکه دقت و تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پیش از آغاز پروژه‌های جدید در مناطق مختلف استان جزو ضروریات است، افزود: در تمام شهرستان‌ها به اندازه کافی پروژه‌ نیمه تمام داریم و نباید پروژه‌های دیگر به این پروژه‌‌های معطل و معلق افزوده شود.

صابری در حاشیه بازدید از مجتمع آبرسانی دهستان برزند گرمی نیز بر برنامه‌ریزی عملی و کارشناسی شده برای آبرسانی به روستاهای گرمی و تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی در این منطقه تاکید کرد.

این مسئول با اشاره به اختصاص 8 میلیارد ریال به این طرح، تامین آب سالم اهالی روستاها را ضروری برشمرد.

استاندار اردبیل بر لزوم دقت و تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام پیش از آغاز پروژه‌های جدید در مناطق مختلف استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی هم در این بازدید ابراز داشت: مجتمع آبرسانی دهستان برزند گرمی 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره‌برداری از آن 15 روستای بخش انگوت از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

عزیز صحرایی یادآور شد: برای تامین آب مجتمع برزند 27 کیلومتر لوله‌گذاری شده است.

استاندار اردبیل همچنین از بقعه در حال احداث امامزاده سیدمحمد بن حنفیه در روستای قلعه برزند بخش انگوت بازدید کرد و در جریان روند عملیات احداث آن پروژه قرار گرفت.

صابری در این بازدید با اشاره به اهمیت اماکن متبرکه و گردشگری بودن روستای قلعه برزند بر تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول