اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل عشایری کرمان:

9 پروژه عشایری در کرمان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایری استان کرمان گفت: 9 پروژه عشایری در حوزه راه، آب و برق به زودی در استان کرمان افتتاح می‌شود.

9 پروژه عشایری در کرمان افتتاح می‌شود

علیرضا شاکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 9 پروژه عشایری در حوزه راه، آب و برق به زودی در استان کرمان افتتاح می‌شود.

شاکری خاطرنشان کرد: محور دره‌پهن در دهستان بزنجان شهرستان بافت به زودی افتتاح و با بهره‌برداری از محور دره‌پهن 300 خانوار در 10 روستا از مزایای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

شاکری از افتتاح مخزن آب آشامیدنی بتنی در دهستان‌های تک‌فرهاد، زیارت‌شاه و سیف‌الدینی شهرستان ریگان خبر داد و بیان داشت: 380 خانوار می‌توانند از این مخازن استفاده کنند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از آب‌انبار مناطق عشایری شهربابک عنوان کرد: این آب‌انبار مورد استفاده 50 خانواده قرار می‌گیرد.

این مسئول همچنین از افتتاح پروژه تجهیز و برق‌رسانی چاه حسین‌دارایی در دهستان مهدی‌آباد ارجمند شهرستان نرماشیر خبر داد و گفت: 11 خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

شاکری بیان داشت: پروژه حفر و لوله‌گذاری و احداث خط برق و تجهیز کامل چاه "منبع ذخیره آب" در دهستان صوغان ارزوئیه به زودی افتتاح می‌شود و 50 خانوار از این مخزن استفاده می‌کنند.

وی پروژه حفر و لوله‌گذاری چاه در دهستان قادرآباد شهرستان ارزوئیه و پروژه آب‌نما در روستای جواران شهرستان رابر را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح برشمرد و ابراز داشت: این طرح‌ها به ترتیب 48 و 50 خانوار را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول