اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‎سازان گلستان:

بسترسازی پروژه‎ها از اولویت برنامه‎های عمران گلستان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‎سازان گلستان گفت: بسترسازی پروژه‌های اجرایی از اولویت‎ برنامه‎های عمران و مسکن‎سازان در گلستان است.

بسترسازی پروژه‎ها از اولویت برنامه‎های عمران گلستان است

محمود سالاری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: شرکت عمران و مسکن‌سازان استان در آبان ماه 1385 در شهر گرگان تأسیس و راه‎اندازی شد و از همان ابتدا به پیگیری اهداف و برنامه‎های شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران پرداخت.

وی افزود: پیگیری ردیف‎های مختلف برنامه اجرایی عمران و بهسازی شهری در بخش‎های گوناگون همچون بسترسازی، تهیه طرح‎ها و پروژه‎های اجرایی از فعالیت‎های عمده شرکت عمران و مسکن‎سازان استان گلستان بود که در آغازین روزهای فعالیت شرکت در سرلوحه اهداف و برنامه‎های آن قرار گرفت.

سالاری مراجعه به شهرهای مختلف استان گلستان و شناسایی محدوده بافت‎های فرسوده شهرها را یکی از اقدامات انجام شده در این شرکت برشمرد و اذعان کرد: بر اساس شاخص‎های شورای‎ عالی شهرسازی و معماری(ریزدانگی، ناپایداری و نفوذناپذیری) این کار در استان گلستان توسط این شرکت محقق شد.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‎سازان گلستان ابراز داشت: پیگیری تملک چندین پلاک اولویت‎دار در محدوده طرح مصوب آفتاب به نام سازمان ملی زمین و مسکن، عقد قرارداد مشارکت در اجرای پروژه مشارکتی شیرکش گرگان با شرکت مادر و شروع عملیات خاک‎برداری محدوده پروژه و نیز انجام فعالیت‎های فرهنگی و ترویجی و اطلاع‎رسانی گسترده برای آشنا ساختن جامعه مخاطب (شهرداری‎ها و دستگاه‌های مختلف استانی، مالکان و ساکنان بافت‎های فرسوده شهری و ...) با شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و مجموعه اهداف و برنامه‎های آن، مذاکره با شهرداران و انتخاب کارشناسان مجرب و منتخب به عنوان رابطان عمران و بهسازی شهری در شهرداری‎ها (برای نخستین بار در سطح کشور) و انجام مقدمات لازم برای شروع طرح (سهامدار پروژه) در طرح ملی آفتاب گرگان از اقداماتی بود که در ماه‎های اول تأسیس و راه‎اندازی شرکت به انجام رسید.

وی در خصوص برنامه اجرایی 1391 استان گلستان خاطر نشان کرد: اهداف و برنامه‎های شرکت مادر در سطح استان گلستان در قالب ردیف‎های مختلف برنامه اجرایی و در بخش‌های گوناگون توسط شرکت عمران و مسکن‌سازان استان گلستان در سال جاری نیز مورد پیگیری قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول