اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سراب خبر داد

پروژه نفلین سینیت سراب جان می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده سراب گفت: با تزریق اعتبارات ارزی، پروژه نفلین سینیت سراب جان می‌گیرد.

پروژه نفلین سینیت سراب جان می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مهناز بهمنی بعدازظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه کاری مشترک با مدیرعامل سازمان ایمیدرو، مجری طرح نفلین سینیت و پیمانکار شرکت جهاد تحقیقات سهند راهکارهای شتاب بخشیدن به اجرای طرح ملی نفلین سینیت سراب مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دکتر احمدی، مدیرعامل سازمان ایمیدرو نیز به کندی و تاخیر در اجرای این طرح ملی اذعان داشت، تصریح کرد: به گفته مدیرعامل ایمیدرو این طرح در اولویت نخست طرح‌های صنعتی این سازمان وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

بهمنی ادامه داد: مقرر شد تا با تزریق اعتبار ارزی به مبلغ 30 میلیون یورو و اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار ماهانه در ظرف 30 ماه فاز اول طرح به مرحله بهره‌برداری برسد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه با گذشت سالیان متمادی از کلنگ‌زنی و حصارکشی طرح نفلین سینیت سراب اقدام عملی قابل توجهی صورت نگرفته است، یادآور شد: تسریع در احداث و به سرانجام رساندن این طرح عظیم ملی که از آن به نفت آذربایجان تعبیر شده خواسته همگانی و مطالبه به‌حق مردم سراب از مسئولان است.

این گزارش حاکی است، طرح نفلین سینیت سراب که در زمان دولت محمد خاتمی و از سوی جهانگیری وزیر وقت صنایع کلنگ‌زنی شد، دستخو‌ش تغییرات و تحولات اساسی بوده است در حالی‌ که سه وزیر صنایع از این طرح دیدن کرده و هرکدام زمان 36 ماهه را برای بهره‌برداری از آن اعلام کرده‌اند ولی تاکنون این 36 ماه زمان پیش‌بینی شده محقق نشده است.

در حالی که هر سه آن وزیران سکان وزارت را ترک کرده‌اند، آیا وعده جدید سازمان ایمیدرو محقق خواهد شد؟ این سئوالی است که شهروندان سرابی بعد از گذشت زمان جواب آن را خواهند یافت.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول