اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خرم‌دره تاکید کرد

تامین زمین برای پروژه‌های خرم‌دره توسط مسکن و شهرسازی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر خرم‌دره گفت: سازمان مسکن و شهرسازی موظف است که بر اساس قوانین زمین مورد نیاز پروژه‌ها را تامین کند.

تامین زمین برای پروژه‌های خرم‌دره توسط مسکن و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، صادق صدری ظهر امروز در جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به وجود مشکل زمین برای پروژه‌های این شهرستان اظهار داشت: ما در تمام رشته‌های ورزشی و فراتر از آن در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز مشکل زمین داریم که این موضوع یک درد است.

وی با بیان اینکه تامین زمین مناسب برای پروژه‌ها یکی از وظایف سازمان مسکن و شهرسازی است، گفت: این سازمان موظف است بر اساس قوانین زمین مورد نیاز را تامین کند.

رئیس شورای شهر خرم‌دره با اشاره به اهدای زمین‌ از سوی شورا و شهرداری این شهر خاطرنشان کرد: شورای شهر خرم‌دره تا حد ممکن در خدمت ورزش بوده و بیش از 7 هکتار زمین برای ورزش و جوانان ارائه داده است.

وی افزود: در داخل پارک جنگی نیز سه قطعه زمین در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار گرفته است.

صدری با اشاره به افتخارآفرینی‌های ورزشکاران خرم‌دره‌ای در میادی مختلف گفت: متاسفانه با توجه به استعداهای موجود در شهرستان خرم‌دره، در گذشته آن گونه که باید حرکت نشده است.

وی افزود: خرم‌دره کشتی‌گیران بنام جهانی داشته است، ولی متاسفانه هنوز هم یک خانه کشتی در این شهرستان وجود ندارد.

رئیس شورای شهر خرم‌دره اضافه کرد: کشور چین با وجود میلیون‌ها ووشوکار خود در مسابقات شرکت می‌کند، ولی در این میان ورزشکاران خرم‌دره‌ای مقام‌های نخست و دوم را کسب می‌کنند ولی با این وجود ما هنوز خانه ووشو نیز در این شهرستان نداریم.

وی با تاکید بر لزوم تقدیر از ورزشکاران مدال‌آور خرم‌دره‌ای در میادین مختلف تصریح کرد:‌ باید برای ورزشکارانی که در سطح جهانی مقام‌های نخست تا سوم را کسب می‌کنند یک مسکن در نظر گرفته شود.

صدری با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بانوان خرم‌دره‌ای در مسابقات المپیک حاضر است، گفت: با وجود افتخارآفرینی‌های ورزشکاران، ما با مشکل زمین برای پروژه‌های ورزشی روبه‌رو هستیم که این مشکل فقط توسط مسکن و شهرسازی قابل رفع است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول