اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج:

دشمنان از آیین معنوی نماز جمعه هراس دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج گفت: نماز جمعه یک پایگاه سیاسی و عبادی برای ملت ما است که امروز اگر دشمنان ما ترسی هم دارند از این مانور معنوی سیاسی است.

دشمنان از آیین معنوی نماز جمعه هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، عباس اطمینانی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه کشور اظهار داشت: علت اینکه جلسه شورای اداری را در مصلای بزرگ کهنوج تشکیل دادیم پرداختن به اهمیت و جایگاه حکومتی نماز جمعه در کشور اسلامی ما است.

وی افزود: نماز جمعه یک پایگاه سیاسی و عبادی برای ملت ما است که امروز اگر دشمنان ما هم ترسی دارند از این مانور معنوی سیاسی است که در هر جمعه مردم مسلمان ما در سراسر کشور در پایگاه نماز جمعه جمع می‌شوند و حضور و علاقمندی خود را نشان می‌دهند.

اطمینانی بیان کرد: امروز تمام رسانه‌ها چشم آنها به این است که این جایگاه چقدر رشد و ترقی و انباشت جمعیت داشته است و یا تقلیل پیدا کرده است که می‌بینیم روز به روز سنگر نماز جمعه ما مملو از مومنان شده و در واقع جایگاه و پایگاهی برای ابراز مسائل سیاسی روز جامعه است که دشمن همیشه به این موضوع توجه دارد.

وی تصریح کرد: خطبه‌هایی که مقام معظم رهبری در سال 88 بعد از فتنه داشتند اثرگذاری آن و حرکت مردم در 9 دی آن سال را دیدیم، حرکتی که همه نقشه‌هایی که سال‌های سال دشمن نشسته بود و طراحی کرده بود برای براندازی حکومت با آن خطبه‌ها بر آب شد.

فرماندار کهنوج در مورد ساعات کار ادارات در ماه مبارک رمضان نیز گفت: نامه‌هایی که از استان برای ادارات فرستاده شده ساعات آغاز کار را از هشت و 30 دقیقه اعلام کردند که طبق مشورتی که با فرمانداران منطقه داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که همان ابلاغ اولیه یعنی از ساعت هفت و 30 دقیقه در شهرستان کهنوج و شهرستان‌های جنوبی کار مناسب‌تر است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول