اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران:

مسئولان با کارکنان ادارات در نماز جمعه حضور یابند

خبرگزاری فارس: معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: یکی از مطالبات مسئولان نماز جمعه در سراسر کشور این است که مسئولان با کارکنان و خانواده خود در نماز جمعه حضور یابند.

مسئولان با کارکنان ادارات در نماز جمعه حضور یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی مستشرق صبح امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: اهمیت نماز جمعه به اندازه‌ای است که هم ردیف با حج قلمداد شده است.

وی با اشاره به اینکه 37 امام جمعه در مازندران داریم، افزود: 2 هزار نفر نیروی انسانی در نماز جمعه سراسر استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد یک هزار و 300 نفر رسمی و 700 نفر نیروی افتخاری هستند.

معاون اجرایی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت:‌ در استان 80 عضو نماز جمعه شهید شدند که 95 درصد بسیجی بودند.

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه مصلی نماز جمعه محلی مردمی است، ادامه داد:‌ نماز جمعه از نعمت‌های جمهوری اسلامی است.

وی متذکر شد:‌ درد دل‌های نماز جمعه و ستاد نماز جمعه بسیار است.

مستشرق با بیان اینکه ما نمی‌گوییم که مسئولی در نماز جمعه شرکت نمی‌کند، خاطرنشان کرد:‌اما یکی از گلایه‌های مسئولان نماز جمعه در سراسر کشور این است که مسئولان با کارکنان و خانواده خود در نماز جمعه حضور یابند.

معاون عمرانی فرماندار ساری نیز در این نشست اظهار داشت:‌ آموزش مقوله‌ای مهم و بهترین نوع سرمایه‌گذاری است.

محسن مجیدی ادامه داد: 10 درصد از اعتبارات استانی برای هر پروژه اختصاص می‌یابد و این به مفهوم آن است که به سمت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره می‌رویم.

معاون سیاسی فرماندار ساری هم در این جلسه اذعان داشت:‌ فرمانداری ساری در برگزاری انتخابات مجلس نهم در استان مقام نخست و در کشور از میان 399 فرمانداری، رتبه نوزدهم را کسب کرد.

سید عباس حسینی گفت: بیش از 20 هزار نیرو در برگزاری انتخابات مجلس نهم در شهرستان ساری به‌کارگیری شدند.

*زمینه‌های خرید تضمینی برنج فراهم شود

بخشدار کلیجانرستاق نیز با تاکید بر فراهم کردن زمینه‌های خرید تضمینی برنج از کشاورزان، تصریح کرد:‌ نباید بگذاریم که کشاورزان به سمت سودجویان، سوق داده شوند.

نصرا‌لله زاهدی اظهار داشت:‌ بخشداران، به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه، مجری سیاست‌های دولت هستند و در راستای اجرای این اقدامات، انتظاراتی از مدیران داریم.

وی تصریح کرد:‌عمده‌ترین مشکلات ما موضوع پروژه‌های نیمه تمام عمرانی است.

این مسئول با اشاره به اینکه سال گذشته در اثر بارش باران و برف، بسیاری از راه‌های ارتباطی دچار رانش شدند، ادامه داد:‌ این مسئله، مشکلات راه‌های روستایی را تشدید کرد.

وی با بیان اینکه برای ایجاد بستر سالم و پاک در روستاها، نیازمند فضاهای ورزشی مناسب هستیم، متذکر شد:‌با وجود تلاش شبانه‌روزی مسئولان ورزش، پروژه‌های ورزشی منطقه نیازمند توجه بیشتر است و این نیاز در مناطق محروم بیشتر مورد توجه است و با گذشت مدت زمان زیادی از کلنگ زنی، این پروژه همچنان نیمه کاره است.

زاهدی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های هادی در روستاها، گفت:‌ تقاضا داریم نسبت به اتمام طرح‌های نیمه تمام اقدام لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود با توجه به مدت زمان کوتاه باقی‌مانده از فصل مساعد کاری، با تسریع در روند اجرای پروژه‌ها، همه پروژه‌های نیمه‌کاره با دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد، یادآور شد:‌ تا شرمنده مردم در حوزه خدمتی نباشیم.

بخشدار کلیجانرستاق با تاکید بر فراهم کردن زمینه‌های خرید تضمینی برنج از کشاورزان، تصریح کرد:‌ نباید بگذاریم که کشاورزان به سمت سودجویان، سوق داده شوند.

وی خواستار استقرار ادارات در بخش کلیجانرستاق و به ویژه در بخش‌های بالادست و نوپا شد.

انتهای‌پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول