اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه در کشور

ارتباطات مردمی دیجیتال با ستاد نماز جمعه ورامین متحول شد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط‌عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین از تحول در ارتباطات مردمی دیجیتال این نهاد همزمان با سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه کشور خبر داد.

ارتباطات مردمی دیجیتال با ستاد نماز جمعه ورامین متحول شد

وحید محمدی یکتا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: همزمان با سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی روابط‌عمومی ستاد نماز جمعه ورامین ارتباطات مردمی خود را گسترش داد.

مدیر روابط‌عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین گفت: راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه به شماره 3000594444300 برای ارسال و دریافت پیام کوتاه به مردم شهرستان از جمله گسترش اقدامات در راستای افزایش ارتباطات مردمی این ستاد است، همچنین شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود در مورد ستاد نماز جمعه شهرستان را از طریق ارسال پیام کوتاه به این شماره بیان کنند.

وی در ادامه با اشاره به پایگاه قدرتمند اسوه خدمت که حدود چهار سال از راه‌اندازی آن گذشته و وابسته به ستاد نماز جمعه است، گفت: این پایگاه اطلاع سعی در اطلاع‌رسانی به هنگام و دقیق اخبار شهرستان ورامین به‌ویژه انتشار خطبه‌های نماز جمعه شهرستان را داشته است، به طوری که در این قریب به چهار سال راه‌اندازی پایگاه مذکور پس از حداکثر 90 دقیقه از خطبه‌های امام جمعه، متن خبری آنها از این پایگاه به اطلاع عموم می‌رسد.

وی افزود: در سالگرد نماز جمعه امکان ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان گرامی از طریق صفحه تماس با ما فراهم شده است و عزیزان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از این طریق نیز به اطلاع ما برسانند و حتما به آنها ترتیب اثر داده می‌شود، کما اینکه اصولا راه‌اندازی این صفحه به پیشنهاد یکی از شهروندان فهیم ورامین صورت پذیرفته است.

مدیر روابط‌عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین سپس به ارتباط عمیق و صمیمی حضوری این ستاد با شهروندان اشاره کرد و گفت: البته ارتباط حضوری مردم با ستاد نماز جمعه و شخص آیت‌الله محمودی گلپایگانی امام جمعه و حجت‌الاسلام سید محسن محمودی مسئول ستاد و امام جمعه موقت همواره برای مردم فراهم بوده است و این جزو افتخارات بیش از 33 ساله این نهاد است. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول