اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل شهرک‌های صنعتی گیلان:

سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی گیلان مشوق می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیر کل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: امسال به سرمایه‌گذاران بخش صنعت در شهرک‌های صنعتی گیلان مشوق اعطا می‌شود.

سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی گیلان مشوق می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید عباسیان‌امین پیش از ظهر امروز در جلسه شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به اعطای مشوق‌ها به سرمایه‌گذاران بخش صنعتی اظهار کرد: امسال به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی استان مشوق اعطا می‌شود.

وی، ادامه داد: این مشوق‌ها به سرمایه‌گذارانی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام به اخذ زمین کرده و برای ساخت واحد تولیدی با شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان قرارداد منعقد کرده‌اند پرداخت می‌‌شود.

به گفته مدیر کل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در صورتی که سرمایه‌گذاران صنعت به تعهدات خود نسبت به احداث واحد صنعتی و ایجاد اشتغال موثر اقدام کرده باشند می‌توانند مشوق‌های مورد نظر را دریافت کنند.

وی، مشوق‌های سرمایه‌گذاری را در قالب بخشودگی از قیمت کل حق بهره‌برداری عنوان کرد و افزود: در بخش‌هایی که ساخت و ساز، اشتغال و ظرفیت تولید آنها طبق تعهد اجرا شده است، مشوق‌ تعلق می‌گیرد.

عباسیان‌امین، با بیان اینکه هم‌اکنون امکانات خوبی برای سرمایه‌گذاران داخلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شده است، تصریح کرد: برخورداری سرمایه‌گذاران از معافیت‌های مالیاتی که برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده، از جمله این امکانات است.

وی، خاطرنشان کرد: زیر ساخت‌های موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هزینه‌های احداث واحد صنعتی را به حداقل رسانده و این از مزایای استقرار در شهرک‌های صنعتی محسوب می‌شود.

به گفته این مسئول، گیلان دارای 32 موقعیت صنعتی بوده که از این تعداد 15 شهرک صنعتی، 4 ناحیه صنعتی و 6 مجتمع کارگاهی فعال و بقیه واحدها در حال آماده‌سازی است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول