اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

صنعت گردشگری در زنجان نیازمند سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت گردشگری در استان زنجان نیازمند سرمایه‌گذاری است.

صنعت گردشگری در زنجان نیازمند سرمایه‌گذاری است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: متاسفانه در زمینه گردشگری سرمایه‌گذاری قابل توجهی در استان زنجان صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بسترهای لازم در زمینه گردشگری باید ایجاد شود، خاطرنشان کرد: گردشگری یک کار زمان‌بر است که سرمایه‌گذاری‌های لازم را می‌طلبد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به اینکه مراکز دیدنی و جاذبه‌های گردشگری استان زنجان بسیار زیاد است، اضافه کرد: استان زنجان یکی از استان‌های قدیمی است که از گذشته‌ها مورد توجه اقوام مختلف بوده است اما تاکنون سرمایه‌گذاری مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی به گنبد سلطانیه به عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: در زمینه جذب گردشگر از این گنبد و ظرفیت مناسب آن، نتوانسته‌ایم بهره خوبی ببریم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه توجه کافی به جاذبه‌های استان زنجان نشده است، ادامه داد: باید بسترها و امکانات لازم برای حضور و توقف چند روزه گردشگران در استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه با شرایط فعلی نمی‌توان توریست‌ها را در استان جذب کرد، تصریح کرد: فضاسازی مناسبی صورت نگرفته است و اگر بستر فراهم نشود گردشگران در استان زنجان توقف نمی‌کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به اینکه باید امکانات مناسب در مناطق توریستی استان زنجان ایجاد شود، یادآور شد: استان ظرفیت خوبی برای افزایش جذب گردشگران دارد و باید در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

وی اظهار داشت: با افزایش گردشگران ورودی به استان و جذب توریست از مناطق مختلف درآمد مردم بالا رفته و استان از نظر اقتصادی نیز پیشرفت می‌کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: مقوله گردشگری و جذب توریست در استان زنجان باید فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول