اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تخصصی نماز:

سرمایه‌گذاری در زمینه مسجد انقلاب را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تخصصی نماز با اشاره به کارکردهای مسجد گفت: برای نیروسازی برای آینده کشور و بیمه انقلاب باید در زمینه مساجد سرمایه‌گذاری کنیم.

سرمایه‌گذاری در زمینه مسجد انقلاب را بیمه می‌کند

حجت‌الاسلام صادق کفیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسجد مهم‌ترین جایگاه و مکان تبلیغ دین بوده و بستر نخست برای همه فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مسجد در کشور ما هنوز شناخته شده نیست گفت: محور حکومت رسول خدا(ص)، مسجد النبی و محور حکومت امیر مؤمنان(ع)، مسجد کوفه بوده و همچنین مسجد محور حرکتی و حکومتی امام زمان(عج) خواهد بود.

رئیس مرکز تخصصی نماز با اشاره به پیوند روحانیون با مسجد عنوان داشت: نقش امام جماعت در مساجد مهم‌ترین کار روحانی مسجد است و هیچ کاری به اندازه نقش امام جماعت در مسجد اهمیت ندارد.

وی خاطر نشان کرد: مسجد جایگاهی است که گروه‌های مختلف در این مکان جمع می‌شوند و به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی می‌پردازند.

کفیل عنوان داشت: برای نیروسازی برای آینده کشور و بیمه انقلاب باید در زمینه مساجد سرمایه‌گذاری کنیم.

وی عنوان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های بسیج در کشور وجود دارد و کسانی که با این مکان‌ها در ارتباط هستند باید تربیت دینی جدی و منظمی داشته باشند.

رئیس مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه مسجد باید پاسخگوی سئوالات، شبهات و نیازهای خانواده‌ها باشد گفت: باید دوره‌های آموزشی تربیت دینی در مساجد برگزار شود تا افراد ضمن اقامه نماز جماعت در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اکنون کارکردهای مسجد را نمی‌دانیم و نسبت به این امر غفلت کرده‌ایم گفت: غبارروبی مساجد فعالیت خوبی بوده که در ابتدای ماه رمضان انجام می‌شود، ولی نباید از عمران و آبادانی مساجد غافل شویم.

کفیل خاطر نشان کرد: بر اساس پیام مقام معظم رهبری به اجلاس نوزدهم نماز، مسجد جایگاه عبادت و سیاست بوده و باید به مشکلات فقرا در این مکان رسیدگی شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول