اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

سرمایه‌گذاری در نان صنعتی را حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از سرمایه‌گذاری در ایجاد واحدهای نان صنعتی در استان حمایت می‌کنیم.

سرمایه‌گذاری در نان صنعتی را حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا جمیع صبح امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: ایجاد واحد صنعتی نان در استان نیازمند سرمایه‌گذاری بیش از 5 میلیارد تومانی است.

وی افزود: این مجموعه آمادگی ارائه تسهیلات به میزان 30 درصد اعتبار مورد نیاز را دارد و راه‌اندازی واحد صنعتی نان می‌تواند تحولی را در کیفیت نان ایجاد کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در مورد کیفیت گندم موجود در سیلوهای استان نیز گفت: گندم‌های خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

جمیع افزود: مصرف ماهانه گندم استان 8 هزار تن به صورت ماهانه است و هر ساله در استان چیزی حدود 96 هزار تن گندم وارد چرخه مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که تنها 2 هزار تن از این میزان در استان خراسان جنوبی تولید می‌شود و گندم باقی‌مانده و مورد نیاز استان از سایر‌ استان‌های کشور خریداری می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کشاورزان استان خواست که همه گندم تولیدی خود را به سیلوهای غله تحویل دهند تا برای تامین گندم مشکل کمتری را داشته باشیم.

جمیع به اقدامات صورت گرفته در این مجموعه در راستای افزایش کیفیت نان اشاره کرد و گفت: برای افزایش کیفیت نان کمیته‌ای در این مجموعه تشکیل شده تا نظارت بر نان‌های طبخ شده در استان بیشتر شود.

وی از وجود 150 واحد نانوانی در مرکز استان خبر داد و گفت: ما سقف ایجاد 50 واحد صنفی نانوایی را در مرکز استان ایجاد کردیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در همه دنیا به سمت توسعه نان صنعتی پیش رفته‌اند و این مسئله در استان ما نیز باید پیگیری شود تا شاهد سرمایه‌گذاری برای ایجاد واحد نان صنعتی باشیم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول