اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت جهاد دانشگاهی استان زنجان

سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری زنجان تنظیم شد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به تنظیم سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری زنجان گفت: برای تنظیم سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان 18 هزار نفر ساعت کار انجام شده است.

سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری زنجان تنظیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی عباسی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه تنظیم سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان از اواخر سال 89 آغاز شده است، اظهار داشت: قرار بود این سند در سال گذشته نهایی شود اما با توجه به حساسیت کار در سال گذشته نهایی نشد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان جز استان‌هایی است که بیشترین وقت را برای تنظیم و تدوین سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری گذاشته است، خاطرنشان کرد: استان زنجان از این نظر از سایر استان‌ها پیش‌تر است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه برای اینکه در افق یک هزار و 394 به نرخ بیکاری هفت درصد دست پیدا کنیم باید کار مضاعفی در استان صورت گیرد، اضافه کرد: کاهش مهاجرت در استان نیز نیاز به فعالیت ویژه است.

وی با تاکید بر حرکت پر شتابی که برای تنظیم سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان زنجان وجود داشت، تصریح کرد: اگر این شتاب نبود در افق یک هزار و 394 به اهداف خود نمی‌رسیدیم و استان از سایر  استان‌ها در این زمینه عقب می‌افتاد.

عباسی به بسته‌های سیاستی مختلف در سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: سیاست‌هایی برای رفع مشکلات طرح‌های زود بازده در استان، اصلاح نظام ترویجی، ارتقاء فناوری و ... از جمله این بسته‌های سیاستی محسوب می‌شود.

وی در پایان به تشکیل بیش از 100 جلسه کارشناسی در استان زنجان در زمینه تدوین سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: امیدواریم مسئولان و مدیران دستگاه‌ها با اجرای این سند جایگاه استان را در افق یک هزار و 394 ارتقا دهند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول