اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد خبر داد

شرکت شهرداری شهرکرد در نمایشگاه سرمایه‌گذاری‌های شهرداری‌های کشور

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: شهرداری شهرکرد با تصویب و ارائه هفت طرح اقتصادی در نخستین نمایشگاه تخصصی و همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌های شهرداری‌های کشور شرکت می‌کند.

شرکت شهرداری شهرکرد در نمایشگاه سرمایه‌گذاری‌های شهرداری‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی این شهرداری، اظهار داشت: این طرح‎ها شامل احداث مجتمع تجاری، تفریحی سازمان آتش‌نشانی، فاز دوم توسعه میدان میوه و تره بار، احداث کارخانه‌های آسفالت و کمپوست، ساخت مجتمع مسکونی اتابکان، پروژه برج‌های دوقلو و مجتمع فرهنگی، گردشگری فضای سبز با مجموع سرمایه‌گذاری افزون بر 185 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به هدف شهرداری از شرکت در این نمایشگاه، گفت: معرفی طرح‌های شهرداری شهرکرد برای جذب سرمایه و استفاده از فرصت تعامل با سرمایه‌گذاران به منظور توسعه شهر از مهم‌ترین این اهداف به‌‎شمار می‎رود.

غلامیان دهکردی ادامه داد: انعقاد قرارداد همکاری با سرمایه‌گذاران داخلی برای تأمین اعتبار مورد نیاز و شرکت در نشست‌های تخصصی و استفاده از تجارب شهرداری‌های کشور از دیگر دلایل حضور شهرداری مرکز استان در این نمایشگاه است.

شهردار شهرکرد جذب سرمایه‌های بخش خصوصی در پروژه‌های شهری را نیازمند آگاهی مدیران شهری و فرهنگ‌سازی دانست و افزود: این نمایشگاه تخصصی، ابزاری برای سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان مدیریت شهری است تا بتوانند سرمایه‌گذاران را به سمت و سوی اهداف برنامه‌های توسعه شهری هدایت کنند.

نخستین نمایشگاه و همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های کشور 14 تا 17 شهریور ماه جاری از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تهران برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول