اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان زنجان

30 درصد از سرمایه‌گذاری‌ها توسط بخش دولتی صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: در استان زنجان 30 درصد از سرمایه‌گذاری‌ها توسط بخش دولتی انجام می‌شود.

30 درصد از سرمایه‌گذاری‌ها توسط بخش دولتی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان اظهار داشت: 70 درصد از سرمایه‌گذاری‌ها توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور اجرای پروژه‌ها به اعتبارات نیاز داریم، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید پیگیر اعتبارات از محل اعتبارات ملی باشند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه الگوی توزیع اعتبار در استان زنجان بیش از 34 هزار نفر ساعت مطالعه انجام شده است، اضافه کرد: اعتبارات بر اساس این الگو توزیع می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه 3 میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی و 2 میلیارد تومان نیز از اعتبارات هزینه‌ای در اختیار استاندار و معاونت عمرانی وی قرار می‌گیرد، ادامه داد: این اعتبارات در مواقع بحران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عباسی در زمینه سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان نیز تصریح کرد: این سند به تصویب رسیده است و نسخه‌ای از آن در اختیار مدیران دستگاه‌های مختلف قرار می‌گیرد.

در ادامه این جلسه مدیرکل مدیریت منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با اشاره به برگزاری آزمون در زمینه قانون بودجه اظهار داشت: مدیرانی که در این آزمون شرکت کرده‌اند گواهینامه معتبر شش ساعته دریافت می‌کنند.

بهرام جلیل‌خانی با بیان اینکه از 104 مدیر دعوت شده به شرکت در آزمون فقط 28 مدیر حضور داشتند، تصریح کرد: میانگین نمره قبولی این مدیران 81 درصد است.

وی یادآور شد: آن دسته از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در آزمون مورد نظر شرکت نکرده‌اند در کارگاه آموزشی که در زمینه ضوابط و کلیات بودجه است، شرکت می‌کنند.

گفتنی است در بازدیدهای معاون برنامه‌ریزی و معاون عمرانی استاندار از پروژه‌های عمرانی استان زنجان پنج دستگاه اجرایی و فرماندار به دلیل عملکرد مناسب در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول