اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس خبر داد

بهره‌برداری از 3 طرح بزرگ در سیرجان / سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومانی سیمرغ در بردسیر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: 3 طرح بزرگ پروژه کنستانتره، فولاد و دانشکده علوم پزشکی در سیرجان آماده بهره‌برداری است.

بهره‌برداری از 3 طرح بزرگ در سیرجان / سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومانی سیمرغ در بردسیر

شهباز حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: روند ساخت بیمارستان‌ها در استان کرمان از جمله بیمارستان 270 تختخوابی سیرجان‌ مطلوب نیست.

وی راه‌اندازی بیمارستان روانپزشکی را یکی از نیازهای اورژانسی در استان کرمان دانست و افزود: راه‌اندازی بیمارستان روانپزشکی 100 تختخوابی در دستور کار قرار می‌گیرد.

حسن‌پور بیان داشت: مجمع نمایندگان استان کرمان در مدت کوتاه فعالیت خود در مجلس نهم، بیشترین میزان حمایت را از انجام سرمایه‌گذاری به ویژه توسط بخش خصوصی داشته است.

وی تصریح کرد: انتظار نمایندگان استان کرمان این است که حمایت مدیران از بخش خصوصی سرعت بیشتری داشته باشد و مجوزهای لازم در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

این نماینده مجلس ابراز داشت: برگزاری همایش‌های ملی در تهران و کرمان برای معرفی ظرفیت‌های استان کرمان و جذب سرمایه‌‌گذار مؤثر است.

حسن‌پور با تأکید بر اینکه بودجه‌های دولتی پاسخگوی نیاز بیکاران استان کرمان نیست، بیان داشت: اشتغالزایی، توسعه و آبادانی استان کرمان محقق نمی‌شود، مگر اینکه حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به صورت یک فرهنگ نهادینه شود.

وی افزود: معتقدم که فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید در دستور کار تمام آحاد مردم از راننده تاکسی تا مدیران استان کرمان قرار گیرد.

حسن‌پور با اشاره به پروژه‌هایی که توسط بخش خصوصی در استان کرمان اجرا شده است، گفت: این آمادگی در استان وجود دارد که تا پایان دولت دهم در هر ماه یک پروژه به بهره‌برداری رسد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پروژه کنستانتره با ظرفیت 2 میلیون تن توسط بانک پاسارگاد "هولدینگ خاورمیانه" در سیرجان آماده افتتاح است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: پروژه فولاد حدید سیرجان با ظرفیت تولید 200 هزار تن میلگرد نیز آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز آماده بهره‌برداری است، عنوان کرد: این دانشکده توسط یک موقوفه خیریه و حمایت بخش خصوصی احداث شده است.

حسن‌پور تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مطلوب در بردسیر، این شهرستان به قطب اقتصادی برای در اختیار گذاشتن امکانات برای بخش خصوصی تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به بازدید استاندار کرمان و معاونان وی به همراه 10 مدیر استانی از شهرستان بردسیر طی روزهای گذشته بیان داشت: در این بازدید بر حمایت از بخش خصوصی با توجه به آب و هوای مطلوب این شهرستان تأکید شد.

حسن‌پور از سرمایه‌گذاری شرکت سیمرغ کرمان در بخش گلزار بردسیر خبر داد و ابراز داشت: پروژه سیمرغ در سه فاز انجام می‌شود که فاز نخست آن با 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی برای 100 نفر در آذرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: فازهای دوم و سوم طرح شرکت سیمرغ در گلزار نیز با 50 میلیارد تومان اعتبار انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول