اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی و خدمات بازرگانی استان زنجان:

70 درصد بنگاه‌های اقتصادی زنجان سرمایه در گردش ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 70 درصد بنگاه‌های اقتصادی مشکل نداشتن سرمایه در گردش دارند.

70 درصد بنگاه‌های اقتصادی زنجان سرمایه در گردش ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یعقوب کارگر‌زاده بعد ظهر امروز در معارفه رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، اظهار کرد: در صورتی که سرمایه در گردش بنگاه‌های زودبازده اقتصادی حل نشود، مشکلات بسیاری گریبانگیر این واحدها می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی، اشتغال موجود حفظ می‌شود، افزود: در صورت تامین سرمایه در گردش اشتغال پایدار و مستمر ایجاد می‌شود.

کارگرزاده کاهش قیمت تمام شده محصول نهایی را از دیگر مزایای وجود سرمایه در گردش در بنگاه‌های اقتصادی برشمرد و افزود: ضرروی است مشکل سرمایه در گردش حل شود.

وی بر ضرورت حل مسائل و مشکلات از سوی مسئولان، دولت و مجلس در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد و افزود: اگر مدیریت لازم در زمینه تولید ملی صورت گیرد موجب می‌شود تا تهدیدهایی که بر اثر تحریم به وجود آمده است به فرصت تبدیل شود.

رئیس اتاق بازرگانی و خدمات بازرگانی استان زنجان یادآور شد: آنچه که موجب شده تا بنگاه‌های اقتصادی زحمات ارزشمند دولت را لمس نکنند، عدم همدلی و همراهی تیم اقتصادی کشور با دولت است.

وی با بیان اینکه در برخی موارد دستگاه‌هایی مانع حرکت پرشتاب دولت می‌شوند، افزود: بانک‌های عامل یکی از مواردی هستند که همراه دولت نیستند.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول