اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اشتغال اداره‌کل تعاون و کار خراسان‌شمالی:

بانک‌ها برای سرمایه در گردش کارگاه‌ها ضعیف عمل کرده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت:‌ بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش کارگاه‌ها ضعیف عمل کرده‌اند.

بانک‌ها برای سرمایه در گردش کارگاه‌ها ضعیف عمل کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مجتبی نجفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ به دلیل عدم پرداخت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، فعالیت و اشتغال برخی از کارگاه‌ها با رکود مواجه شده و بعضا افراد شاغل در کارگاه‌های تولیدی بیکار شده‌اند.

وی تاکید کرد: سیستم بانکی استان باید به حفظ اشتغال ایجاد شده در قالب بخش بنگاه‌های زودبازده کمک کنند.

نجفی تصریح کرد: عدم حمایت از کارگاه‌های تولیدی و اشتغال‌زا در استان به خاطر نبود سرمایه در گردش موجب شده تا فعالیت این واحدها با دشواری انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه باید منابع استان به نحو مقتضی و با کمک از بانک مرکزی تقویت شود، افزود:‌ بسیاری از طرح‌های بنگاه‌های زودبازده در استان اجرا شده که اشتغال‌زایی زیادی را با خود همراه داشته است، ‌از این رو با پرداخت سرمایه در گردش باید به نحو شایسته از این واحدها حمایت شود.

رئیس اداره اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی تصریح کرد: در شرایطی که استان در زمینه اجرای طرح‌های بنگاه‌های زودبازده جزو استان‌های برتر کشور بوده است، از این رو لازم است تا برای تأمین سرمایه در گردش این کارگاه‌ها و سایر کارگاه‌های تولیدی و اشتغال‌زا استان حمایت و کمک شود.

وی یادآور شد: خراسان‌شمالی در اجرای طرح‌های بنگاه‌های زود بازده بنا به نظر مرکز کمترین انحراف را در بین استان‌های کشور داشته لذا باید از این کارگاه‌ها حمایت لازم به عمل آید.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول