اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خداآفرین:

آینالو موقعیت بی‌نظیری برای توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدا‌ آفرین موقعیت اقلیمی "آینالو" را بسیار بی‌نظیر ارزیابی کرد و گفت: شرایط برای توسعه سرمایه‌گذاری در این منطقه بسیار مساعد است.

آینالو موقعیت بی‌نظیری برای توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خدا آفرین، رضا زاهدنیا شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از روند رو به رشد صنعت گردشگری طی سال‌های اخیر در این منطقه خبر داد و اظهار کرد: در عصر حاضر رویکرد تمام کشورهای جهان به سمت سرمایه‌گذاری و جذب منابع مالی پایدار در حوزه گردشگری است که با توجه به ظرفیت‌های طبیعی قدرتمند خدا‌ آفرین، باید در این رقابت تنگاتنگ حضوری فعال داشته باشیم.

وی با اشاره به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این منطقه افزود: منطقه خدا آفرین  و "آینالو" به لحاظ  وجود آب و هوای مطبوع و مناظر منحصر‌به‌فردی که دارد منطقه ییلاقی مناسبی برای جذب گردشگران محسوب می‌شود.

زاهدنیا خاطرنشان کرد: موقعیت و شرایط برای گسترش گردشگری، افزایش منبع درآمد پایدار و رونق زندگی در منطقه آینالو و خدآفرین فراهم است.

فرماندار خداآفرین تصریح کرد: جلب اعتماد سرمایه‌گذاران در سال‌های اخیر یکی از موفقیت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و نتیجه فعالیت‌های شایسته ستاد تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی در معرفی خوب منطقه محسوب می‌شود.

زاهدنیا افزود:  ایجاد کمپ‌های گردشگری، هتل‌سازی و ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی از جمله اقداماتی بوده که در چند سال گذشته، با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رونق هر چه بیشتر این منطقه صورت گرفته است.

وی این منطقه را یکی از گردشگرپذیرترین مناطق گردشگری استان دانست و گفت: در تعطیلات نوروزی سال 91  نیز با تبلیغات مناسب و حمایت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، آینالو و خداآفرین مورد استقبال گسترده ای از سوی گردشگران نوروزی قرار گرفتند.

زاهدنیا در عین حال جذب اعتبار بیشتر برای سرمایه‌گذاری و آماده‌سازی زیرساخت‌های این منطقه را یکی از موانع توسعه صنعت گردشگری عنوان کرد که امکان استفاده از اعتبارات شهرستان‌ها برای منطقه "آینالو" را ناممکن ساخته است.

وی اظهار امیدواری کرد، با حمایت و توجه مسئولان و متولیان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مشکلات موجود هموار شده و در آینده‌ای نزدیک منطقه "آینالو" به جایگاه اصلی خود دست یافته و به قطب مهمی در گردشگری استان تبدیل شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول