اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان تأکید کرد

سرمایه‌گذاری لازم در منطقه گردشگری رودفرق عنبرآباد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: باید سرمایه‌گذاری مناسب توسط بخش خصوصی با همکاری دولت در مناطقه آبشار مرتفع رودفرق عنبرآباد صورت گیرد.

سرمایه‌گذاری لازم در منطقه گردشگری رودفرق عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، کریم مهرشاد پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از آبشار مرتفع رودفرق در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: وجود این آبشار مرتفع با زیبایی منحصر به‌فرد خود موقعیت بسیار ممتازی دارد.

وی با بیان اینکه دیدن چنین مناظری نیازمند شکر و سپاس خداوند است، افزود: مردم باید از این زیبایی خدادادی دیدن کنند.

مهرشاد تصریح کرد: امیدواریم، زمینه‌های گردشگری در این منطقه فراهم شود و تمام کسانی که عاشق طبیعت هستند از این مکان گردشگری استفاده کنند.

وی ابراز داشت: سازمان‌ها و نهادهای مختلف نیز باید با همکاری دولت و بخش خصوصی سرمایه‌گذاری لازم را در این منطقه انجام دهند تا زمینه برای استفاده از این طبیعت بکر و زیبا فراهم شود.

مهرشاد بیان داشت: اقداماتی که در دور اول سفر رئیس جمهور باید انجام می‌گرفته به خوبی انجام نشده و مؤثر نبوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: در شورای برنامه‌ریزی استان و کارگروه مربوطه این موضوع را مطرح می‌کنیم تا بتوانیم، سرمایه‌‌گذاری مناسب برای این منطقه پیدا کنیم.

مهرشاد عنوان کرد: معدن ذخیره مس که در این منطقه کشف شده است، می‌تواند، زمینه لازم را برای ایجاد جاده در این منطقه فراهم کند.

وی اذعان داشت: در مناطق این چنینی اگر تا انتهای منطقه جاده‌سازی صورت گیرد، موقعیت طبیعی و زیبایی خود را از دست می‌دهد به همین دلیل باید تنها تا جایی پیش برود که زمینه آسایش مردم فراهم شود.

به گزارش فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و فرماندار عنبرآباد از آبشار زیبای رودفرق بازدید کردند.

این آبشار با ارتفاع 176 متر به عنوان بزرگ‌ترین آبشار خاورمیانه است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول