اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خواستار شد

پیش‌بینی سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خواستار در نظرگرفتن سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی استان در سال جاری شد.

پیش‌بینی سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رامین اسدی سه‌شنبه شب در اولین جلسه کارگروه اقتصادی استان در سنندج اظهار کرد: برای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید اهداف و برنامه‌های خاصی پیش‌بینی شود.

وی خواستار مشاهده تاثیر سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی شد و اظهار کرد: همان‌ طور که از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه بخش کشاورزی اعتباراتی تخصیص داده شده درصورت امکان در بودجه امسال برای واحدهای تولیدی استان نیز اعتباراتی در نظر بگیرید.

وی تصریح کرد: در صورت امکان مابه‌التفاوت یارانه‌ای در بخش حامل‌های انرژی را برای واحدهای خدمات‌رسان پیش‌بینی کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان خواستار انجام تمهیدات و اقدامات لازم در فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها شد و گفت: در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با افزایش حامل‌های انرژی مشکلاتی پیش‌روی تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی ایجاد می‌شود که باید از همین حالا اقداماتی در این راستا صورت گیرد.

اسدی از جمله اثرات مشکل مذکور را افزایش بیکاری و کاهش تولید دانست و افزود: کارگروه اقتصادی استان باید به این موضوع حساس و با اهمیت توجه اساسی داشته باشد.

وی عنوان کرد: در راستای توسعه بخش کشاورزی با شعار ترویج و آموزش درحال تشکیل تعاونی‌های موفق با همکاری سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت،معدن و تجارت در استان هستیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول