اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد

توجه ویژه به تأمین نقدینگی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی

خبرگزاری فارس: نماینده تام‌الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال جاری توجه ویژه‌ای به تأمین نقدینگی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی می‌شود.

توجه ویژه به تأمین نقدینگی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی

قربان دانیالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در حاشیه ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و پشتیبانی شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی، اظهار کرد: به دلیل نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای تأمین نقدینگی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی به ویژه واحدهایی که اشتغالزایی بیشتری دارند اهتمام ویژه‌ای می‌شود.

وی به هدف تشکیل کارگروه ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و پشتیبانی شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: جلسه ستاد تسهیل در پی اجرای مصوبه این وزارتخانه در اردیبهشت‌ماه 89 تشکیل شد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: این جلسه به منظور سرعت‌بخشی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی استان‌ها تشکیل می‌شود.

دانیالی ادامه داد: بر این اساس کارگروهی از وزارتخانه به استان‌‌های مختلف سفر کرده و از نزدیک مشکلات کارآفرینان واحدهای تولیدی بررسی می‌شود.

*تشکیل 4 کارگروه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی

وی یادآور شد: در استان خراسان جنوبی نیز چهار کارگروه بانکی، مالیاتی، شهرک‌های صنعتی و کارگروه اصلی از وزارت، مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی می‌کنند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهم مشکلات واحدهای تولیدی تصریح کرد: تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی، سرمایه در گردش و تصویه‌حساب بدهی واحدهای تولیدی با بانک‌ها از مهم‌ترین مشکلات این واحدهای تولیدی است.

دانیالی افزود: همچنین سعی ما بر این است تا ساخت واحدهای نیمه‌تمام را نیز به اتمام برسانیم و در این راستا باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول