اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

نبود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی معضل‌آفرین شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل نبود سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی را معضل مهم این واحدها در استان اردبیل اعلام کرد.

نبود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی معضل‌آفرین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل، حسین پیرمؤذن در دیدار با امام جمعه اردبیل به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر اظهار داشت: سال‌جاری که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است یک فرصت استثنایی برای حمایت از تولید ملی و توسعه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: همگان باید با بسیج تمام امکانات و دوراندیشی و برنامه‌ریزی‌های علمی و قابل اجرا برای تحقق نظر رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم و در این میان انتظار داریم که دولت حمایت‌های خود را از بخش خصوصی و تلاشگران عرصه تولید و کارآفرینان کشور افزایش دهد.

پیرمؤذن تشکیل کارگروه تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در استان اردبیل را ضروری ذکر کرد و افزود: بیش از یک ماه از سال‌جاری سپری می‌شود و در ارتباط با تشکیل این کارگروه باید تلاش و جدیت بیشتری به خرج داده شود.

این مسئول اجرا نشدن معافیت‌های مالیاتی 10 ساله مندرج در قانون در زمینه شهرک‌های صنعتی در مورد شهرک صنعتی دو اردبیل، اجرا نشدن مصوبات کمیته تسهیل در استان اردبیل و ماده 28 قانون بودجه سال 90 کشور در مورد بخشودگی جرایم و تقسیط پنج ساله وام‌های معوقه واحدهای تولیدی‌، فرآیند حاصل از نوسانات ارزی‌، نبود سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی‌، مشکلات تأمین مواد اولیه و ماشین‌آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی را از جمله مشکلات موجود در زمینه تولید در استان اردبیل ذکر نمود و خواستار توجه جدی به حل آنها شد.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل با اشاره به قرار داشتن کشور در تحریم‌ها ادامه داد: در جبهه اقتصادی برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها‌، همگان جهاد‌گونه تلاش می‌کنیم و در این راه همراهی بیش از پیش دولت با بخش خصوصی برای افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به تحقق اهداف عالیه ایران اسلامی در این زمینه کمک می‌کند.

وی همچنین یکی از راه‌ها برای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری را حمایت از واحدهای تولیــــدی و توسعه سرمایه‌گذاری ذکر نمود

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول