اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا با تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان اردبیل آنها را از حالت رکود بیرون بیاوریم.

سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در جریان بازدید از کارخانه آرتا پلاست اردبیل اظهار داشت: ما امروز به همراه عده‌ای از خبرنگاران و اصحاب رسانه از واحدهای تولیدی شهر اردبیل بازدید داشتیم که در بخشی از حوزه‌ها آهنگ رشد خوبی را داشتیم و در برخی از واحدها به دلیل مشکلات سرمایه در گردش با موانع و مشکلاتی روبرو بودیم.

وی با اعلام اینکه کارخانه‌ای همچون آرتا پلاست اردبیل با سرمایه‌گذاری و همچنین ایجاد اشتغال برای بیش از 300 نفر از طرح‌های موفق و فعال استان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این واحد علاوه بر تامین نیازهای داخلی نیاز بسیاری از واحدهای خارجی را نیز تامین می‌کند و به عنوان یک واحد نمونه با جدیت در حال تولید و صادرات است.

استاندار اردبیل یادآور شد: برخی از پروژه‌های صنعتی و تولیدی استان نیز به دلایل مختلف در حالت رکود قرار داد که ما سعی می‌کنیم با برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد با صاحبان این واحدها آنها را از حالت رکود خارج کنیم.

صابری تاکید کرد: چالش‌هایی که بر سر راه صنعت وجود دارد اغلب کمبود نقدینگی و برخی از معایب و مشکلات درون خانوادگی بخش صنعت است اما یقین داریم با توجه به ظرفیت مستعد استان در طرح‌های توسعه صنعت غذایی بتوان از این فرصت استثنایی استفاده کرد.

این مسئول بیان داشت: ما از سرمایه‌گذاران واحدهای فرآوری غذایی حمایت می‌کنیم و معتقدیم از این فرصت استثنایی می‌توان در حوزه اشتغال استفاه کرد.

رئیس شورای اداری استان ادامه داد: ما علاوه بر واحدهای عمرانی عام‌الممنفعه در قالب طرح مهر ماندگار تعدادی از پروژه‌های صنعتی و تولیدی استان را نیز قرار است در این ارتباط تا خرداد ماه سال 92 تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری در پایان سخنان خود اظهار داشت: برنامه‌های خاص کنترلی و سرکشی از این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته و تا مرداد ماه قرار است پروژه‌های مهر ماندگار استان که تعداد نهایی آنها تا چند روز آینده اعلام می‌شود تکمیل و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول