اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

مجتمع‎های تولیدی فعال از سرمایه در گردش برخوردار می‎شوند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: برای اینکه مجتمع‌های تولیدی فعال بخش کشاورزی همچنان فعال، باقی بمانند بنا داریم تا با در اختیار قرار دادن سرمایه در گردش از آنها حمایت کنیم.

مجتمع‎های تولیدی فعال از سرمایه در گردش برخوردار می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان گلستان در گرگان اظهار داشت: استعلامات مراجع در راستای برخی طرح‎های کشاورزی پایدار حذف می‎شوند.

وی تصریح کرد: استان گلستان یکی از قطب‎های پنبه کشور محسوب می‎شود لذا با توجه به مصوبه هیئت دولت به منظور احیاء پنبه استان، توسعه کشت این محصول مشمول این کارگروه قرار می‎گیرد و تسهیلات لازم نیز از طریق همین کارگروه قابل پیگیری است.

استاندار گلستان از مدیرعامل بانک کشاورزی استان خواست تا تمام طرح‎های صنایع تبدیلی، صنایع تکمیلی و مکانیزاسیون موجود را در قالب طرح توسعه کشاورزی پیگیری کند.

قناعت با بیان اینکه با مواجهه منع قانونی هر یک از برنامه‎ها و فعالیت‎ها باید راهکاری ارائه شود بیان داشت: با استفاده از پیشنهادات و راهکارهای قانونی می‎توان سرعت عمل خوبی را به کارها داد تا شاهد توفیقات خوبی در بخش کشاورزی باشیم.

وی یادآور شد: در حوزه کشاورزی سهم اعتبارات استان گلستان در برنامه پنجم توسعه 11.2 درصد کل اعتبارات در نظر گرفته شده است که به تصویب کارگروه توسعه کشاورزی استان رسیده است.

استاندار گلستان افزود: پیش‎بینی ما برای امسال بیش از 150 میلیارد ریال در بخش کشاورزی است که رشد 20 درصدی را نسبت به سال گذشته مشاهده می‎کنیم که اینها نشان‎دهنده توجه ویژه به بخش کشاورزی است.

قناعت اذعان کرد: استان گلستان در سال ‎جاری کمک خوبی به صندوق حمایت از بخش کشاورزی را خواهد داشت.

وی تاکید کرد: مدیریت منابع ‎طبیعی باید منطبق با تصمیمات کشوری باشد تا بتوانیم بهره‎وری را در بخش کشاورزی افزایش دهیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول