اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم:

خروجی سند تحول بنیادین جامعه‌ای سالم و پویاست

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم گفت: خروجی سند تحول بنیادین جامعه‌ای سالم و پویاست.

خروجی سند تحول بنیادین جامعه‌ای سالم و پویاست

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری شامگاه شنبه در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد ارتباط دارند.

وی افزود: برای تقویت آموزش و پرورش و افزایش کیفیت سطح تحصیل در این شهرستان اقدامات زیادی انجام شده و وزارت آموزش و پرورش نیز با طرح تحول بنیادین در این مسیر اهتمام دارد.

رئیس آموزش و پرورش جم با اشاره به اهمیت طرح تحول بنیادین خاطر نشان کرد: معلمان مسئولیت خطیری به دوش دارند که همان تربیت نیروی انسانی بر اساس تعالیم دین مبین اسلام است که در سند تحول بنیادین و نظام جدید آموزش و پرورش (3-3-6) بر آن تاکید فراوانی شده است.

اسکندری تصریح کرد: طرح تحول بنیادین طرحی جامع و ارزنده است و خروجی نظام تعلیم و تربیت باید انسانی موحد، مؤمن و متعهد به مسئولیت و وظیفه در برابر خدا، خود و دیگران باشد که در طرح تحول بنیادین محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: معلمان بزرگوار باید مسلح به سلاح علم و ایمان باشند تا با دانش‌افزایی و تهذیب نفس و همچنین آشنایی با روش‌های نوین یادگیری و یاددهی بتوانند پاسخگوی نیازهای دانش‌آموزان باشند.

خلیل زارعی کارشناس ارتقاء علمی مدیریت آموزش و پرورش جم نیز از شرکت بیش از 45 نفر از معلمان ابتدایی در دوره آموزشی کتب جدید‌التالیف خبر داد و اذعان کرد: این دوره‌ها از چند روز قبل در شهرستان در قالب دو شعبه در شهر جم و شهر ریز در دو نوبت صبح و عصر شروع شده که تا پایان تیر ماه ادامه خواهد داشت.

در این جلسه پیرامون ضرورت مشاوره و هدایت تحصیلی، شیوه اجرای آزمون‌ها، توجیه دانش‌آموزان و اولیا توسط مشاوران، تبلیغات مناسب به منظور ترغیب دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش، بررسی شیوه‌نامه کلاس‌های تابستانی دوره متوسطه، بررسی اصلاح آیین‌نامه آموزشی دوره سه ساله متوسطه بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول