اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش‌ کرمان‌:

مدیران ‌مهم‌ترین نقش ‌اجرای سند تحول بنیادین را ‌دارند‌

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان‌ گفت: مدیران به عنوان سردمداران نظام آموزش و پرورش مهم‌ترین نقش را ‌در تحقق اهداف سند تحول بنیادین بر عهده دارند.

مدیران ‌مهم‌ترین نقش ‌اجرای سند تحول بنیادین را ‌دارند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، ابراهیم شیخ‌بهایی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول ‌آموزش و پرورش راین اظهار داشت: امروز آموزش و پرورش در حال سپری کردن حساس‌ترین دوران تاریخی خود است که در طول تاریخ بی‌سابقه است.

وی دلیل این امر را ‌ارائه تحول سند بنیادین عنوان کرد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری: افزود: همه مطالبه رهبر انقلاب اسلامی از آموزش و پرورش تحولی‌ بنیادین در همه‌ ارکان این نظام ‌اعم از ساختار، تشکیلات و حتی فلسفه آموزش و پرورش است.

شیخ‌بهایی نقش مدیران مدارس را به عنوان یکی از ارکان پنج‌گانه مدرسه در اجرای صحیح و واقعی سند تحول بنیادین مهم‌ترین‌ خواند و از مدیران خواست تا در راستای تحقق اهداف متعالی این سند گام‌های بلندی بردارند.

وی تصریح کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان چراغ‌راه این وزارتخانه است و مجموعه آموزش و پرورش با ارائه این سند به فرمایشات ‌مقام معظم رهبری لبیک گفته است.

شیخ‌بهایی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند، "عمر مسئولیت‌ها با تمام ‌ظواهر طولانی که دارند کوتاه است"، خاطر‌نشان کرد: امروز یک جابه‌جایی و عزل و نصب صورت نمی‌گیرد، بلکه امروز یک جای خالی پر و عملی به شخص دیگری سپرده می‌شود.

وی با تشکر از تلاش‌های خالصانه علیرضا غیاث‌الدینی رئیس سابق اداره آموزش و پرورش راین‌ طی 30 سال خدمت صادقانه ‌به نیابت از 46 هزار فرهنگی استان کرمان از وی قدردانی کرد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین با تبریک انتخاب محمد جعفری به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش راین گفت: ایشان در یکی از حساس‌ترین دوران آموزش و پرورش این حکم را پذیرفته و باید با تعامل همه جانبه با دستگاها و نهادهای اجرایی قدر این امانت و مسولیت مهم را بداند.  

وی عنوان کرد‌: خداوند را شاکرم که انتخابی شایسته صورت پذیرفت و شخصی جانباز رزمنده و بسیجی به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش راین انتخاب شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول