اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دبیرخانه گزینش وزارت آموزش‌ و پرورش:

اجرای بهتر سند تحول بنیادین به یاری همه مردم نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دبیرخانه گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر سند تحول بنیادین، نیازمند یاری همه اقشار جامعه هستیم.

اجرای بهتر سند تحول بنیادین به یاری همه مردم نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ژیلا فیروزی ظهر امروز در جلسه شورای اداری عشایر سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: در راستای اجرای هرچه بهتر سند تحول بنیادین و استقرار نظام آموزشی 6.3.3  باید دست به دست هم دهیم.

وی افزود: هدف از این سفر، بررسی و رفع موانع احتمالی است که مشاهدات و آمار موجود، نشان از آمادگی این اداره برای اجرای نظام آموزشی 6.3.3 در استان دارد.

مدیرکل دبیرخانه گزینش وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: طرح‌های اجرایی در این اداره قابل تقدیر است و امیدوارم گسترش و اجرای این طرح‌ها ادامه یابد.

نخعی معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش عشایر سیستان‌وبلوچستان از آمادگی لازم برای اجرای طرح 3-3-6 در مدارس عشایری استان خبر داد.

*زحمات آموزش و پرورش موجب رضایت مقام معظم رهبری شده است

مدیرکل حراست وزارت آموزش و پرورش هم امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی و مدیران مدارس ابتدایی ناحیه دو زاهدان که در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی و پرورشی فلسطین برگزار شد، گفت: زحمات شما در آموزش و پرورش، لبخند رضایت را برلبان مقام معظم رهبری جاری ساخته است.

احمدعلی حاج کریم افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که ما آموزش و پرورش ایرانی و اسلامی می‌خواهیم، سند تحول بنیادین تهیه و تنظیم شد و اجرای دقیق آن لبیکی خواهد بود به خواسته رهبر.

وی بیان کرد: یکی از افتخارات آموزش و پرورش اجرایی‌کردن طرح نظام آموزشی 6.3.3 است که از سال گذشته بخشی از آن با هوشمندسازی مدارس آغاز شده است.

مدیرکل حراست وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: زحمات شما در آموزش و پرورش و حرکت در راه تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت، لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری جاری ساخته است.

غلامرضا محمد قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان هم از آمادگی صددرصدی اجرای طرح 6.3.3 در استان خبر داد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول