اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری اسلامشهر اعلام کرد

مراحل نهایی تدوین سند تحول اجتماعی در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری اسلامشهر گفت: تدوین سند تحول اجتماعی این شهرستان با تلاش دستگاه‌های اجرایی مسئول به مراحل نهایی رسیده است.

مراحل نهایی تدوین سند تحول اجتماعی در اسلامشهر

مرتضی سبحانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: اصول و علم مدیریت در دنیای امروز نسبت به گذشته که کارها به صورت سنتی اداره می‌شد، تفاوت‌های چشم‌گیری را تجربه کرده است.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در گذشته والی و حاکم یک شهر بر اداره تمام شهر نظارت داشته و حتی در امور جزیی نیز دخالت می‌کرد.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری اسلامشهر تاکید کرد: این شیوه‌های اداره جامعه منسوخ شده و امروز بدون همراهی و تعامل همه بخش‌ها و همچنین نداشتن یک برنامه جامع و منسجم، امور به درستی و در مسیر صحیح هدایت و انجام نمی‌شود.

سبحانی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به برخی معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد‌، طلاق، فساد اخلاقی و ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: این مشکلات یک شبه ایجاد نشده و به همین دلیل هم با تلاش یک دستگاه و در کوتاه‌ مدت برطرف نمی‌شود.

وی بیان داشت: برای رفع مشکلات و معضلات فوق نیازمند برنامه‌ریزی جامع، بلند مدت و به ویژه همراهی و تعامل بخش‌ها و نهادهای مختلف و حتی بخش خصوصی و مردم هستیم.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری اسلامشهر با اشاره به تدوین و تصویب اسناد کلان و بالادستی چون سند چشم‌انداز 20 ساله نظام و برنامه‌های توسعه 5 ساله کشور اظهار داشت: در همین راستا طرح تدوین سند تحول اجتماعی اسلامشهر با حضور دستگاه‌های مسئول و کارشناسان نخبه و اساتید دانشگاهی در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت که مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

سبحانی‌پور افزود: این طرح با صدها ساعت کار کارشناسی مستمر و بهره‌مندی از تجارب مدیران دستگاه‌های اجرایی و دانش متخصصان و اساتید دانشگاهی در حال تدوین است.

وی تاکید کرد: هدف از تدوین و اجرای این سند مهم مقابله علمی و کارشناسی‌ شده با معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی مهم از جمله طلاق و اعتیاد است.

سبحانی‌پور در پایان اظهار امیدواری کرد که با تدوین و تصویب نهایی سند تحول اجتماعی اسلامشهر، این شهرستان از نظر کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی بتواند الگویی برای دیگر مناطق کشور باشد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول