اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

ساخت و سازهای بی‌رویه خدمات‌‌رسانی شهری را دشوار کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت:‌ ساخت و سازهای بی‌رویه در حاشیه شهرها سبب شده است تا شهرداری نتواند به موقع و شایسته خدمات ارایه کند.

ساخت و سازهای بی‌رویه خدمات‌‌رسانی شهری را دشوار کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهری پارس‌آباد اظهار داشت: این ساخت و سازها به حدی گسترده و دامنه‌دار شده است که ما در جلسات مکرر از شهرداری خواسته‌ایم تا با همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با عوامل و اصلی‌ترین افراد سودجو در این ارتباط برخورد کنند.

وی ساخت و سازهای بی‌رویه و دامن زدن به حاشیه‌نشینی را سبب اختلال در خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان توصیف کرد و افزود: بسیاری از این واحدها نه تنها دارای مشکل قانونی از لحاظ سند مالکیت واحدهای مسکونی هستند بلکه بسیاری از این واحدها شبانه احداث شده و ضرورت دارد با پیگیری‌های مستمر به جای حاشیه‌نشینی ساخت و سازهای مناطق روستایی رونق بیشتری بگیرد.

کریمی هرگونه مهاجرت به مناطق شهری را غیر قابل توجیه از لحاظ درآمدزایی و وضعیت اقتصادی و معیشتی توصیف کرد و ادامه داد: شهرستان پارس‌آباد بعد از مرکز استان بیشترین جمعیت مهاجر را در خود جای داده است که در این باب باید یک تدبیر درست و راهکار مناسب اندیشیده شود.

این مسئول تصریح کرد:‌ شهرداری در کنار جمع‌آوری چنین چهره‌های زشت و نازیبا باید در حوزه عمران و آبادانی شهر به گونه‌ای تلاش کند تا هر کس به پارس‌آباد وارد می‌شود با چهره زیبا و دلپسند روبه‌رو شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در صورت استمرار این وضع در چند ماه آینده با همکاری شورا و شهرداری پارس‌آباد به یکی از زیباترین و مناسب‌ترین مراکز شهرستان‌ها تبدیل می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار پارس‌آباد از تلاش و همت شورا و شهرداری در انجام صحیح وظایف و اختیارات قدردانی کرد و بیان داشت: در کنار این وضعیت ما یک جذب اعتبار مناسب را نیز از محل اعتبارات دولتی در یک سال گذشته شاهد بودیم که به روند توسعه پارس‌آباد کمک کرده است.

در این جلسه رئیس شورای شهر پارس‌آباد نیز در سخنانی علت پیشبرد بسیاری از امور در این شهر را ایجاد وحدت و همدلی میان شورای شهر و شهرداری اعلام کرد و گفت: این امر به بالندگی و خوداتکایی شهرداری و توسعه شهری کمک فراوانی کرده است.

نادر تیمورپور خاطر نشان کرد: شورای شهر از برنامه‌ها، طرح‌‌ها و دیدگاه‌هایی که در مسیر توسعه و بهبود وضعیت این شهر اثرگذار باشد، حمایت کرده و از این حرکت به خوبی استقبال می‌کند.

وی همچنین خواستار ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، توسعه و گسترش فرودگاه و سرعت گرفتن در احداث بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول