اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

روند ساخت و ساز غیرمجاز در کرج رو به کاهش است

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: با توجه به تمهیدات ایجاد شده و همچنین کنترل همه‌جانبه روند ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج رو به کاهش است.

روند ساخت و ساز غیرمجاز در کرج رو به کاهش است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید علی آقازاده ظهر امروز در جلسه بررسی روند ساخت و ساز غیرمجاز در کرج اظهار داشت: روند کنترلی در ساخت و سازها در کلانشهر کرج سبب شد تا کمتر شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج باشیم.

وی ادامه داد: برخی از افراد سودجو بدون توجه به عواقب ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام به ساخت اینگونه ساخت و سازها کرده و مشکلاتی را برای شهر و به ویژه مردم ایجاد می‌کنند.

این مسئول تأکید کرد: البته با تلاش ناظران و آگاهی دادن به مردم روند ساخت و سازهای غیرمجاز در این کلانشهر کاهش یافته است و این امر نشان‌دهنده سطح آگاهی و شعور بالای مردم است.

وی یکی از عوامل اصلی جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق شهری را اقدامات فرهنگی و آگاهی‌رسانی دانست و افزود: این امر باید با همکاری مناطق مختلف شهرداری و توسط مسئولان ذیربط انجام شود.

آقازاده گفت: عدم پرداخت خدمات شهری به اینگونه ساخت و سازها و برخورد شدید با عوامل ساخت و سازهای غیرمجاز از دیگر مواردی است که توانسته در کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به این که طی چند سال گذشته با اهتمام ویژه شهردار کرج در تمام مناطق 12 گانه تا حدود زیادی ساخت و ساز غیرمجاز کنترل و با متخلفان برخورد شده است، تأکید کرد: لیکن ادامه این جدیت لازم و برخوردهای قانونی باید صورت پذیرد.

آقازاده نداشتن استحکام لازم و عدم تطبیق با اصول مهندسی، خطر ریزش و مشکلات روانی، بهداشتی و زیستی را از جمله عوامل منفی ساخت و سازهای غیرمجاز عنوان کرد.

وی افزود: متأسفانه با توجه به تمام تمهیدات و همچنین ارائه اطلاعات ‌آگاهی دادن به مردم اما هنوز عده‌ای به دنبال ساخت اینگونه ساختمان‌های غیراصولی هستند که با آنها نیز برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول